De citeva saptamini, pe culoarele redactiilor din Chicago si Los Angeles circula din ce in ce mai tare zvonul ca faimosul Oprah Winfrey Show nu mai are prea mult „de trait”, din doua motive. Primul ar fi ratingul, aflat in cadere libera, din cauza sustinerii fatise a cauzei lui Obama in timpul campaniei electorale. Cum nemultumirea spectatorilor si scaderea audientei s-au suprapus peste recesiune, banii proveniti din reclame s-au imputinat si ei vizibil… Deci o „solutie alternativa” se impunea de urgenta. Ajungem astfel la cel de-al doilea motiv, care se numeste Oprah Winfrey Network, un proiect deja semnat si parafat atit de faimoasa realizatoare de talk-show-uri, cit si de noul ei partener de afaceri: Discovery Communications. Cum contractul nu a fost semnat tocmai ieri – alaltaieri, David Zaslav, bossul de la Discovery, a inceput sa preseze: acum sau niciodata. Se asteapta ca, in citeva saptamini, Oprah sa-si anunte mutarea „cu arme si bagaje”din Chicago la Los Angeles, precum si lansarea noului canal de televiziune, care va avea loc in 2011. Se pare ca ultimul om care a aflat (din presa) de intentiile lui Oprah a fost Les Moonves, seful de la CBS, postul de televiziune care produce „Oprah Winfrey Show”. Si pe care Oprah l-a tot evitat in ultimele citeva saptamini…
Scris de Ziarul National
Oprah Winfrey Show, pe duca
Ultimele știri
Viitorul unei vieți mai lungi și mai sănătoase: tehnologie, comunitate și wellness sustenabil
Longevitatea nu mai înseamnă doar medicină avansată – ci și stil de viață, solidaritate și tehnologii care ne ajută să fim mai conectați la...
De la genunchiul lui Vîlceanu la halba de Oktoberfest: Florin Roman între scandalul din Parlament și distracția cu iz bavarez
Florin Roman, actual deputat PNL de Alba, e genul de politician care nu trece neobservat nici când vorbește, nici când tace. Mai toată cariera...
