Controlorii de trafic au cea mai dura slujba din lume conform studiilor si, pe deasupra, raspund de viata a mii de oameni in fiecare zi. E adevarat, ei ridica minimum 21.000 de lei lunar. Chiar daca sunt platiti pe masura, cea mai mare satisfactie a lor este ca au terminat tura fara niciun incident, pentru ca, zi si noapte, controlorii de trafic aerian tin in maini vietile a mii de oameni. Disciplina si pasiune - sunt cele doua conditii fara de care nu ai ce cauta in turnul de control. Controlorii lucreaza in ture de 12 ore si nu putine sunt sarbatorile pe care le petrec in fata ecranelor de dirijare. Nu li se pare chinuitor pentru ca iubesc ceea ce fac. Munca in echipa este esentiala intr-o meserie in care o neatentie de o secunda poate fi fatala, spun controlorii de trafic aerian. Cei care doresc sa devina controlori trebuie sa stie ca testarile sunt numeroase si foarte complexe, iar pregatirea este indelungata. In fiecare an, peste o mie de tineri sustin examene pentru a deveni controlori de trafic aerian. Cel mult 30 dintre ei reusesc sa treaca toate testele de aptitudini si sunt admisi. Un controlor care are 35-40 de ani de serviciu a dirijat peste 150.000 de aeronave si a raspuns de-a lungul anilor pentru vietile a 10 milioane de pasageri.
Controlorii de trafic au cea mai dura slujba din lume conform studiilor si, pe deasupra, raspund de viata a mii de oameni in fiecare zi. E adevarat, ei ridica minimum 21.000 de lei lunar.
Controlorii de trafic au cea mai dura slujba din lume conform studiilor si, pe deasupra, raspund de viata a mii de oameni in fiecare zi. E adevarat, ei ridica minimum 21.000 de lei lunar. Chiar daca sunt platiti pe masura, cea mai mare satisfactie a lor este ca au terminat tura fara niciun incident, pentru ca, zi si noapte, controlorii de trafic aerian tin in maini vietile a mii de oameni. Disciplina si pasiune - sunt cele doua conditii fara de care nu ai ce cauta in turnul de control. Controlorii lucreaza in ture de 12 ore si nu putine sunt sarbatorile pe care le petrec in fata ecranelor de dirijare. Nu li se pare chinuitor pentru ca iubesc ceea ce fac. Munca in echipa este esentiala intr-o meserie in care o neatentie de o secunda poate fi fatala, spun controlorii de trafic aerian. Cei care doresc sa devina controlori trebuie sa stie ca testarile sunt numeroase si foarte complexe, iar pregatirea este indelungata. In fiecare an, peste o mie de tineri sustin examene pentru a deveni controlori de trafic aerian. Cel mult 30 dintre ei reusesc sa treaca toate testele de aptitudini si sunt admisi. Un controlor care are 35-40 de ani de serviciu a dirijat peste 150.000 de aeronave si a raspuns de-a lungul anilor pentru vietile a 10 milioane de pasageri.
Chiar daca sunt platiti pe masura, cea mai mare satisfactie a lor este ca au terminat tura fara niciun incident, pentru ca, zi si noapte, controlorii de trafic aerian tin in maini vietile a mii de oameni. Disciplina si pasiune – sunt cele doua conditii fara de care nu ai ce cauta in turnul de control. Controlorii lucreaza in ture de 12 ore si nu putine sunt sarbatorile pe care le petrec in fata ecranelor de dirijare. Nu li se pare chinuitor pentru ca iubesc ceea ce fac. Munca in echipa este esentiala intr-o meserie in care o neatentie de o secunda poate fi fatala, spun controlorii de trafic aerian. Cei care doresc sa devina controlori trebuie sa stie ca testarile sunt numeroase si foarte complexe, iar pregatirea este indelungata. In fiecare an, peste o mie de tineri sustin examene pentru a deveni controlori de trafic aerian. Cel mult 30 dintre ei reusesc sa treaca toate testele de aptitudini si sunt admisi. Un controlor care are 35-40 de ani de serviciu a dirijat peste 150.000 de aeronave si a raspuns de-a lungul anilor pentru vietile a 10 milioane de pasageri.
Un incident șocant a avut loc, miercuri dimineață, în vestul Franței, acolo unde, conform primelor informații, 10 persoane au fost lovite de o mașină,...
1. Radu Gyr, un caz literar amuzant. Precursorul, adică Gyr, a fost mult sub talentul urmașului, Adrian Păunescu. Gyr era poet de șezători. Păunescu...
Pentru a oferi o experiență cât mai plăcută, noi și partenerii noștri folosim tehnologii precum cookie-urile pentru a stoca și / sau a accesa informații despre dispozitivul tău. Consimțământul față de aceste tehnologii ne va permite nouă și partenerilor noștri să procesăm date cu caracter personal, cum ar fi comportamentul de navigare sau ID-uri unice pe acest site și să afișăm reclame (ne)personalizate. Neacordarea sau retragerea consimțământului poate afecta negativ anumite caracteristici și funcții.
Fă clic mai jos pentru a consimți la cele de mai sus sau pentru a face alegeri mai detaliate. Opțiunile tale vor fi aplicate doar pe acest site. Poți modifica oricând setările, inclusiv prin retragerea consimțământului, utilizând comutatoarele din Politica privind Cookie-urile sau făcând clic pe butonul de gestionare a consimțământului din partea de jos a ecranului.
Functional
Mereu activ
The technical storage or access is strictly necessary for the legitimate purpose of enabling the use of a specific service explicitly requested by the subscriber or user, or for the sole purpose of carrying out the transmission of a communication over an electronic communications network.
Preferences
The technical storage or access is necessary for the legitimate purpose of storing preferences that are not requested by the subscriber or user.
Statistics
The technical storage or access that is used exclusively for statistical purposes.Stocarea tehnică sau accesul care sunt utilizate exclusiv în scopuri statistice anonime. Fără o citație, conformitatea voluntară din partea Furnizorului tău de servicii de internet sau înregistrările suplimentare de la o terță parte, informațiile stocate sau preluate numai în acest scop nu pot fi utilizate de obicei pentru a te identifica.
Marketing
The technical storage or access is required to create user profiles to send advertising, or to track the user on a website or across several websites for similar marketing purposes.