Daca Mihaela Radulescu a deschis un magazin de haine pentru copii intitulat ridicol “Picior gras”, Andreea Marin nu se lasa mai prejos si supraliciteaza, devenind inventatoare de haine pentru prichindei. Zina surprizelor – inspirata, in mod sigur, de fiica sa, Violeta – a creat un body extensibil, noutate absoluta pe piata, inregistrata la OSIM. Nevasta lui Banica Jr. si-a prezentat inventia, in premiera, la emisiunea “6!Vine presa!” (B1 TV), cadorisind-o cu o mostra pe Roxana Iliescu. In prima zi a lui decembrie, fosta vedeta a televiziunii nationale va lansa, impreuna cu Irina Schrotter, brandul “Violeta by Andreea Marin”, o linie de imbracaminte pentru bebelusi, care va cuprinde body-ul extensibil si o colectie de hainute pentru botez. Probabil ca, in promovarea brandului sau, Andreea Marin nu va umple orasul cu panouri infatisind-o pe fiica sa, Violeta, care nu a implinit inca doi ani. Spre deosebire de Mihaela Radulescu, care si-a pus copilul intr-o ipostaza penibila, facindu-l imaginea firmei “Picior gras”. 1 – 0 pentru Zina!
Scris de Ziarul National
Andreea Marin a intrecut-o iar pe Raduleasca
Ultimele știri
Turcia suspendă orice fel de relație economică cu Israel
Turcia a suspendat joi relaţiile sale comerciale cu Israelul, după ce a restrâns deja exporturile către această ţară în aprilie, ca răspuns la războiul...
Scholz și Macron se întâlnesc înaintea vizitei lui Xi Jinping
Cancelarul german Olaf Scholz se va întâlni cu președintele francez Emmanuel Macron, joi seară, la Paris. Ei vor lua cina împreună pentru a discuta...