Daca Mihaela Radulescu a deschis un magazin de haine pentru copii intitulat ridicol “Picior gras”, Andreea Marin nu se lasa mai prejos si supraliciteaza, devenind inventatoare de haine pentru prichindei. Zina surprizelor – inspirata, in mod sigur, de fiica sa, Violeta – a creat un body extensibil, noutate absoluta pe piata, inregistrata la OSIM. Nevasta lui Banica Jr. si-a prezentat inventia, in premiera, la emisiunea “6!Vine presa!” (B1 TV), cadorisind-o cu o mostra pe Roxana Iliescu. In prima zi a lui decembrie, fosta vedeta a televiziunii nationale va lansa, impreuna cu Irina Schrotter, brandul “Violeta by Andreea Marin”, o linie de imbracaminte pentru bebelusi, care va cuprinde body-ul extensibil si o colectie de hainute pentru botez. Probabil ca, in promovarea brandului sau, Andreea Marin nu va umple orasul cu panouri infatisind-o pe fiica sa, Violeta, care nu a implinit inca doi ani. Spre deosebire de Mihaela Radulescu, care si-a pus copilul intr-o ipostaza penibila, facindu-l imaginea firmei “Picior gras”. 1 – 0 pentru Zina!
Scris de Ziarul National
Andreea Marin a intrecut-o iar pe Raduleasca
Ultimele știri
Ofensivă economică europeană: 20 de bănci rusești, în pragul excluderii din SWIFT
Uniunea Europeană ia în calcul un nou pachet de sancțiuni de amploare împotriva Rusiei, vizând atât sectorul financiar, cât și cel energetic, într-un efort...
Breaking news… în jurul lumii: Crize în lanț, atacuri și alianțe fragile
🌍 EuropaAtac asupra KievuluiÎn noaptea de 23 spre 24 mai, Rusia a lansat un atac combinat cu drone și rachete asupra capitalei Ucrainei, Kiev....
