AcasăMONDENErika Eleniak, vedeta Baywatch, si-a cumparat haine si parfumuri din Romania

Erika Eleniak, vedeta Baywatch, si-a cumparat haine si parfumuri din Romania

Venita la Bucuresti, weekendul trecut, pentru a promova o gala de K1 din circuitul Superkombat, actrita Erika Eleniak, vedeta serialului Baywatch, s-a bucurat din plin de zilele petrecute in Romania.

Blondina a fost primita cum nu se putea mai bine de Eduard Irimia, presedintele Superkombat, a facut cunostinta cu cei mai cunoscuti luptatori romani si a ramas impresionata de talentul actoricesc al luptatorului Catalin Morosanu.

In plus, Erika a consumat tuica si sorici la un celebru restaurant din Bucuresti si a jurizat un concurs de frumusete, intitulat Miss Baywatch, alaturi de Catalin Botezatu, Eduard Irimia sau Dana Savuica.

Nu in ultimul rand, Erika si-a achiztionat mai multe produse care sa-i aminteasca de zilele petrecute in Romania, printre acestea regasindu-se trei tinute din colectia „Hera by Andreea Dogaru”, pe care le va purta la urmatoarele aparitii de la Hollywood, si un parfum Oros de la Marab Perfumery.

Erika Eleniak este, practic, imaginea galei Superkombat Constanta, gala ce va avea loc sambata, 2 august, si in care vor lupta, printre altii, Catalin Morosanu si Sebastian Ciobanu. Actrita de 45 de ani ramane in memoria fanilor gratie rolului interpretat in serialul Baywatch, dar a jucat si in alte filme celebre precum „E.T. – extraterestrul”, „Dracula 3000” sau „Sub Asediu”.

author avatar
Cristi Ionita
482 afisari
Zenville

Ultimele știri

Depresia la Adolescenți în România: O Criză Nevăzută care Nu Trebuie Ignorată

În România anului 2025, depresia în rândul adolescenților este mai prezentă ca niciodată, dar rămâne o problemă subdiagnosticată și deseori neînțeleasă.📊 Potrivit unui studiu...

Breaking News… în jurul lumii: Trump tensionează scena globală: dublează tarifele la oțel, în timp ce Ucraina ezită la negocierile de pace

🌍 EuropaZiua Mondială fără TutunZiua Mondială fără Tutun a fost marcată de Organizația Mondială a Sănătății cu tema „Demascarea atractivității produselor din tutun”. Campania...
proger