AcasăNewsNumar de urgenta pentru clientii nemultumiti ai bancilor

Numar de urgenta pentru clientii nemultumiti ai bancilor

Cetatenii pot reclama servicii bancare necorespunzatoare la telefon sau la un centru specializat inastfel de litigii

Persoanele care sunt nemultumite de serviciile oferite de banci se pot adresa Centrului National de Consiliere si Consultanta a consumatorilor in domeniul financiar-bancar, direct sau prin apelarea unui numar de telefon unic.

Cetatenii pot reclama servicii bancare necorespunzatoare la telefon sau la un centru specializat inastfel de litigii

Proiectul de solutionare a litigiilor dintre clienti si banci a fost lansat de Asociatia Nationala pentru Protectia Consumatorilor si Promovarea Programelor si Strategiilor din Romania – InfoCons. Actiunea a fost realizata in parteneriat cu Banca Nationala a Romaniei si are drept scop solutionarea alternativa  a disputelor in domeniul financiar-bancar, cu titlu gratuit.

Clientii nemultumiti ai bancilor se pot adresa Centrului National de Consiliere si Consultanta a consumatorilor in domeniul financiar-bancar, ce are sediul in Institutul Bancar Roman – str.Negru Voda, nr.3, sector 3, Bucuresti. De asemenea, consumatorii au la dispozitie un numar de telefon unic – 021.9615, la care pot suna pentru sesizari in domeniul financiar-bancar.

author avatar
Arpad Dobre
1.066 afisari
Zenville

Ultimele știri

Ce program au supermarketurile Kaufland, Lidl şi Carrefour, de Paşte 2024. Surpriză! Unele magazine sunt deschise şi duminică, 5 mai

Românii se află în toiul pregătirilor de Paşte 2024, iar asta înseamna şi goana prin supermarketuri. Kaufland, Lidl şi Carrefour sunt câteva dintre cele...

Patriarhul Daniel, cu gândul la Diaspora în Pastorala de Paşte 2024: „Să arătăm semne de iubire frăţească şi tuturor românilor aflaţi printre străini”

Patriarhul Bisericii Ortodoxe Române, Daniel, a transmis gânduri bune către românii din Diaspora, în Pastorala de Sfintele Paşte 2024.El a punctat că „Taina Pocăinţei...
proger