Curtea de Apel Cluj experimenteaza, in premiera pentru justitia din România, un sistem de call center la care cetatenii pot afla mai multe informatii despre procesele pe care le au. Presedintele Curtii de Apel Cluj, Valentin Mitea, a declarat, ieri, ca instanta pe care o conduce a initiat un program de colaborare cu o firma din Cluj-Napoca in vederea dezvoltarii unui serviciu call center numit “Speak to Me”, menit sa faciliteze accesul persoanelor interesate la informatii de interes public.
Scris de Ziarul National
Call center, in instante
Ultimele știri
Capitala, pe mâna cui? 4 candidați și 0 soluții
De la „Spaima Metrorexului” la „Regina talk-show-urilor”, trecând și pe la „Liberalul de serviciu”, cursa pentru Primăria Capitalei arată mai degrabă ca o repetiție...
Se pierd contractele. Cea mai importantă fabrică de muniție s-a închis. Nu mai sunt capse
În timp ce Guvernul se laudă cu semnarea contractului cu Rheinmetall pentru construcția fabricii de pulberi de la Victoria, de fapt o re-semnare a...
