Fizicul sportiv cu racoritoare fara zahar se tine, ne invata Marc Jacobs. Designerul casei Louis Vuitton s-a gandit sa mai faca un ban si a onorat un parteneriat cu Coca Cola privitor la ambalajele aniversare ale versiunii Light.
Faimosul designer american Marc Jacobs a fost numit directorul de creatie al noii campanii publicitare Coca Cola Light si va semna design-ul celor trei modele de sticle, doze si afise publicitare create cu ocazia aniversarii a 30 de ani de la aparitia acestei bauturi. Nu este prima colaborare de acest gen: faimosul brand a mai lucrat cu Jean Paul Gaultier si Karl Lagerfeld. Recent au fost facute publice imaginile celor trei doze argintii Coca Cola Light, cu un design feminin, fiecare reprezentand o imagine a anilor ‘90 precum si spotul care il are in prim plan pe nimeni altul decit pe designerul de la Louise Vuitton, Marc Jacobs in ipostaze sexy.
Deloc modest, Jacobs a tinut sa sublinieze faptul ca „e o nebunie ca oamenii vor sa ma vada la bustul gol. In cateva luni voi implini 50 de ani, asa ca sunt foarte incantat de aceasta atentie!“.