Planul de marketing strategic si operational pentru România 2011-2015, lansat de MDRT, prevede lansarea mai multor programe („Ingerii pazitori”, „Ne pasa” si „România iti ureaza bun-venit!”) gândite sa devina functionale incepând cu 2012. Planurile operationale de marketing sunt destinate pentru sase produse: turismul rural, parcuri si natura salbatica, sanatate si wellness, activ si aventura, circuite, city breaks.
Scris de Ziarul National
Noi proiecte in turism
Ultimele știri
LIGA 1, program, rezultate LIVE și clasament ACTUALIZAT
Avem etapă de Paște în Liga 1. FCSB e deja campioană, iar toți ochii sunt pe Dinamo, care se luptă să iasă din zona...
Ce program au supermarketurile Kaufland, Lidl şi Carrefour, de Paşte 2024. Surpriză! Unele magazine sunt deschise şi duminică, 5 mai
Românii se află în toiul pregătirilor de Paşte 2024, iar asta înseamna şi goana prin supermarketuri. Kaufland, Lidl şi Carrefour sunt câteva dintre cele...