Planul de marketing strategic si operational pentru România 2011-2015, lansat de MDRT, prevede lansarea mai multor programe („Ingerii pazitori”, „Ne pasa” si „România iti ureaza bun-venit!”) gândite sa devina functionale incepând cu 2012. Planurile operationale de marketing sunt destinate pentru sase produse: turismul rural, parcuri si natura salbatica, sanatate si wellness, activ si aventura, circuite, city breaks.
Scris de Ziarul National
Noi proiecte in turism
Ultimele știri
Sprijin pentru românii cu venituri mici. Când vor fi încărcate cardurile sociale cu prima tranșă de ajutor pentru cumpărarea de alimente
Cardurile sociale, destinate persoanelor cu venituri mici, urmează să fie încărcate din nou, după câteva luni de „pauză”. Persoanele vulnerabile din punct de vedere...
Asia Express, ediția umilinței supreme: concurenți transformați în frizeri de fire albe și cântăreți de karaoke pe fals
Dacă cineva își imagina că Asia Express e o aventură exotică de lux, episodul din 14 septembrie a arătat că e mai degrabă un...
