Desi s-a dat la export in Monaco, Mihaela Radulescu nu si-a pierdut cetele de fani care stau lipiti de televizor de fiecare data când diva face o exceptie de la promisiunea ca nu va mai face televiziune. Emisiunea ei de duminica, „Anul Nou in familie” (Antena 1), a fost lider de piata la all urban, inregistrând o audienta medie de 4,3%. (I.V.)
Scris de Ziarul National
Raduleasca ramâne preferata românilor
Ultimele știri
Părinţii, revoltaţi în mediul online după ce un restaurant din Bucureşti a impus reguli stricte pentru copiii clienţilor
Părinţii care au aflat de setul de reguli impuse de un restaurant din Bucureşti pentru copii s-au arătat deranjaţi de decizia administratorilor.Localul le interzice...
Cât costă un kilogram de cozonac, de Paştele 2024. A ajuns un desert pe care românii nu prea şi-l mai permit
Cozonacul nu trebuie să lipsească din casa românilor, de Paşte! Dar, oare, se mai poate întâmpla asta în anul 2024, din cauza infliaţiei galopante...