Desi s-a dat la export in Monaco, Mihaela Radulescu nu si-a pierdut cetele de fani care stau lipiti de televizor de fiecare data când diva face o exceptie de la promisiunea ca nu va mai face televiziune. Emisiunea ei de duminica, „Anul Nou in familie” (Antena 1), a fost lider de piata la all urban, inregistrând o audienta medie de 4,3%. (I.V.)
Raduleasca ramâne preferata românilor
Autor: Ziarul National
Ziarul National
Aceasta sectiune stabileste termenii legali si conditiile in care puteti utiliza site-ul
49 afisari
Ultimele știri
Marcel Ciolacu, favorit detașat în alegeri pentru CJ Buzău
Marcel Ciolacu conduce cu un avans considerabil în cursa pentru președinția Consiliului Județean Buzău, potrivit datelor parțiale care indică un scor de 52% după...
Alegerile pentru Primăria Capitalei 2025. Primele rezultate oficiale de la AEP
Primele rezultate parțiale, publicate de către Autoritatea Electorală Permanentă, în cazul alegerilor pentru Primăria Municipiului București, au început să fie afișate.Autoritatea Electorală Permanentă...
