Ministrul Turismului, Elena Udrea, a lansat joi la Shanghai brandul turistic al României, cu sloganul „explore the Carpathian garden”. Brandul a fost lansat in prezenta a citorva sute de persoane, majoritatea români. Lansarea imaginii si logo-ului brandului a fost precedata de un concert al naistului Gheorghe Zamfir, care si-a inceput recitalul cu doua piese din repertoriul international, „Lonely Shepherd” si „El condor pasa”. Dupa acestea au urmat citeva doine, fara acompaniament, recitalul incheindu-se cu „Ciocirlia”. La lansarea brandului, pe scena, alaturi de Udrea si ministrul Afacerilor Externe, Teodor Baconschi, au fost prezenti fostii mari sportivi Nadia Comaneci, Gheorghe Hagi si Ilie Nastase. Brandul invita la explorarea „gradinii carpatice” in culori vii, predominant nuante de verde, dar si albastru, galben si portocaliu. In centrul logoului apare scris „România” intr-un font rotund, parca scris de mina, fiecare litera fiind colorata in doua-trei nuante de verde. Deasupra brandului, in partea dreapta, apare un element grafic asemanator unei frunze de-a lungul unei ape curgatoare. Sloganul „explore the Carpathian garden” este plasat in partea de jos a imaginii.Fundalul este alb, fara alte elemente distinctive. Brandul a fost lansat cu ocazia zilei nationale a României la Expozitia Mondiala 2010, organizata la Shanghai.
Scris de Ziarul National
Brandul turistic al României lansat la Shanghai
Ultimele știri
Un submarin sovietic s-a ciocnit de un submarin american din motive politice absconse
Ringo Star, un binecunscut scietist, s-a plâns zilele trecute că noile generații stau toată ziua gură-cască pe jocurile războinice de pe telefoanele mobile, în...
WhatsApp introduce o nouă funcţie aplicaţiei, prin care doreşte să „dribleze” sistemul Android al telefonului mobil
WhatsApp, cea mai celebră aplicaţie pentru mesagerie din lume, vine cu o nouă funcţie pentru utilizatorii săi.Softul introduce o nouă caracteristică pentru utilizatorii săi...