Ministerul Dezvoltarii Regionale si Turismului va lansa la Bucuresti, la sfirsitul saptaminii viitoare, brandul turistic al României, si nu la Vatra Dornei, asa cum era programat initial, potrivit reprezentantilor institutiei. Ministrul Turismului, Elena Udrea, a declarat ca brandul turistic al României va scoate in evidenta natura neatinsa. „In urma cercetarii facute in opt tari tinta s-a stabilit ca România este competitiva in strainatate prin natura neatinsa”, a spus Udrea. Brandul este realizat de asocierea THR – Asesores en Turismo, Hoteleria y Recreacion SA – Taylor Nelson Sofres.
Scris de Ziarul National
Brandul turistic al României, lansat peste citeva zile
Ultimele știri
Zelenski așteaptă în zadar 140 de miliarde de euro
Uniunea Europeană nu a reușit să aprobe un împrumut de 140 de miliarde de euro pentru Ucraina, folosind activele rusești înghețate, în urma opoziției...
3,5% din PIB – tributul pentru securitatea României
Secretarul general al NATO, Mark Rutte, a venit la București cu un mesaj clar: România trebuie să cheltuiască mai mult pentru apărare. Pentru români,...
