Nike, firma care imbraca noua din cele 32 de echipe prezente la turneul final, conduce in topul celor mai mediatizate nume de la Cupa Mondiala, brandul american devansind Adidas la nivelul vizibilitatii de pe Internet. Potrivit “The Guardian”, este o grea lovitura primita de catre concernul german, cu atit mai mult cu cit Adidas este sponsorul oficial al competitiei, dar si sponsor tehnic al unui numar de 12 reprezentative calificate la World Cup 2010. Altfel, pe locul trei se afla Coca-Cola, iar Sony sta bine-mersi pe patru. Top 10 vizibilitate pe Internet este completat cu termeni precum “amateur”, “asians”, “babes”, “hentai”, “lesbian” si “masturbation”.
Scris de Ziarul National
Adidas de porc
Ultimele știri
Incendiu puternic în Bucureşti! Au avut loc şi 3 explozii! O hală dezafectată din Sectorul 1 a luat foc (VIDEO)
Un incendiu de proporţii a izbucnit, luni seară, în Bucureşti. O hală dezafectată de pe strada Spicului, din Sectorul 1 al Capitalei, a luat...
Un submarin sovietic s-a ciocnit de un submarin american din motive politice absconse
Ringo Star, un binecunscut scietist, s-a plâns zilele trecute că noile generații stau toată ziua gură-cască pe jocurile războinice de pe telefoanele mobile, în...