Nike, firma care imbraca noua din cele 32 de echipe prezente la turneul final, conduce in topul celor mai mediatizate nume de la Cupa Mondiala, brandul american devansind Adidas la nivelul vizibilitatii de pe Internet. Potrivit “The Guardian”, este o grea lovitura primita de catre concernul german, cu atit mai mult cu cit Adidas este sponsorul oficial al competitiei, dar si sponsor tehnic al unui numar de 12 reprezentative calificate la World Cup 2010. Altfel, pe locul trei se afla Coca-Cola, iar Sony sta bine-mersi pe patru. Top 10 vizibilitate pe Internet este completat cu termeni precum “amateur”, “asians”, “babes”, “hentai”, “lesbian” si “masturbation”.
Scris de Ziarul National
Adidas de porc
Ultimele știri
Elon Musk a primit pachetul salarial uriaș pe care l-a dorit. Va fi cel mai bine plătit CEO din lume
Acţionarii Tesla au votat joi în favoarea uriaşului pachet de compensaţii destinat CEO-ului Elon Musk, evaluat la aproape 1.000 de miliarde de dolari.Acționarii Tesla...
Meteorologii au emis prognoza pe patru săptămâni. Cum va fi vremea în intervalul 10 noiembrie – 8 decembrie
Aflăm de la meteorologi cum arată prognoza pentru următoarele patru săptămâni și unde se vor semnala precipitații în a doua parte a lunii noiembrie...
