Sinteti fani ai retelelor sociale? Aveti cont pe Facebook, my space, sau, mai bine, chiar pe twitter? Atunci este obligatoriu sa va cumparati o pereche de incaltaminte sport de la Nike brandata cu celebrul logo al site-ului de socializare. Designerul bitanic Daniel Reese a creat un model de incaltaminte prin uniunea celor doua branduri arhicunoscute, Nike si Twitter. Astfel, designerul a luat modelul clasic de incaltaminte Nike Dunk peste care a adaugat elementele reprezentative Twitter. Pe linga acest model, designerul a mai creat incaltaminte in asociere si cu alte branduri la fel de puternice precum Google, Pac Man sau Mario. Din pacate, artistul nu a integrat in ghetele Nike si un sistem de postare directa pe twitter a locatiei celui care le poarta, atunci simbioza ar fi fost perfecta. Pret: 215 euro
Scris de Ziarul National
Nike vs Twitter, incaltaminte de “internaut”
Ultimele știri
Părinţii, revoltaţi în mediul online după ce un restaurant din Bucureşti a impus reguli stricte pentru copiii clienţilor
Părinţii care au aflat de setul de reguli impuse de un restaurant din Bucureşti pentru copii s-au arătat deranjaţi de decizia administratorilor.Localul le interzice...
Cât costă un kilogram de cozonac, de Paştele 2024. A ajuns un desert pe care românii nu prea şi-l mai permit
Cozonacul nu trebuie să lipsească din casa românilor, de Paşte! Dar, oare, se mai poate întâmpla asta în anul 2024, din cauza infliaţiei galopante...