Industria cosmeticelor ar putea fi printre putinele rezistente la recesiune. Motivul? Fiecare femeie cheltuie 13.000 de dolari pe astfel de produse, pe parcursul vietii, potrivit unui sondaj. Firma Superdrog, care a efectuat un sondaj in rindul a 3.000 de femei, arata ca femeile incep sa-si cumpere produse cosmetice in mod regulat incepind de la virsta de 16 ani. In medie, femeile isi cumpara astfel de produse de cinci ori pe an, cheltuind cite 39,45 de dolari la fiecare iesire. Inmultit cu 65 de ani, media sperantei de viata adulte a unei femei, suma ajunge la 13.000 de dolari. Astfel, femeile cheltuie 1.620 de dolari pe ruj, 2.512 de dolari pe fard de pleoape si 3.446 de dolari pe mascara. In plus, potrivit sondajului, 70 la suta dintre femei refuza sa iasa din casa nemachiate, iar 68% spun ca machiajul le face sa aiba mai multa incredere in sine. De asemenea, una din cinci femei au declarat ca iubitul nu le-a vazut niciodata fara machiaj, nici macar in pat.
Scris de Ziarul National
Femeile cheltuie 13.000 de dolari pe produse cosmetice
Ultimele știri
Cum navighează capitaliștii de risc pe valul reînarmării Europei?
În timp ce unii investitorii încearcă să profite de boom-ul cheltuielilor europene pentru apărare, capitaliștii de risc trebuie să depășească obstacole precum orientările UE...
România, patria birurilor. Guvernul taie de la popor ca să dea la străini!
În timp ce românii strâng cureaua până le sar vertebrele, Palatul Cotroceni e ocupat cu întâlniri elegante și planuri fiscale „creative”, în care singura...
