Jucatorul american de golf Tiger Woods a pierdut, recent, un al treilea sponsor, marca de bauturi energizante Gatorade, anuntind ca pune capat contractului publicitar cu sportivul, la trei luni de la inceperea scandalului privind relatiile extraconjugale ale acestuia. „Nu mai dorim ca Tiger sa aiba vreun rol in chestiunile noastre de marketing. Insa, parteneriatul nostru cu fundatia caritabila Tiger Woods va continua. Ii transmitem toate cele bune lui Tiger”, a declarat un purtator de cuvint al Gatorade, o filiala a Pepsico, intr-un comunicat. Sportivul miliardar se confrunta cu un imens scandal mediatic dupa ce au aparut informatii privind relatiile sale extraconjugale cu chelnerite si actrite de filme porno. Tiger Woods, care la 19 februarie a prezentat scuze publice, a pierdut din decembrie contractele cu firma Accenture si operatorul de telefonie AT&T.
Scris de Ziarul National
Tiger Woods pierde al treilea sponsor
Ultimele știri
Scene de film pe străzile din Italia: Un bancomat furat, târât de hoți cu mașina – VIDEO
Un jaf ce a avut loc în Italia a devenit cunoscut grație unei filmări care a surprins scene desprinse parcă din filmele de acțiune....
Proliferarea selectivă. Aliații Americii, înarmați nuclear
Timp de decenii, Statele Unite au investit într-o ordine nucleară construită în jurul neproliferării, chiar și după expirarea acordurilor de dezarmare din timpul Războiului...
