Patronul gruparii Rapid incearca sa-l convinga pe Alexandru Nazare de necesitatea consolidarii arenei de langa Podul Grant, stadion aflat in proprietatea Ministerului Transporturilor.
Cum nu a ajuns la nicio intelegere cu sefa de la CS Rapid, Vali Ionescu Caciureac (fosta detinatoare a recordului mondial la saritura in lungime), George Copos s-a hotarat sa se ocupe personal de problema stadionului „Giulesti”, care necesita ample lucrari de reparatii.
Cu gandul la anii ’90, cand Traian Basescu – ministru al Transporturilor la vremea aceea – a finantat constructia Peluzei Nord, inchizand, astfel, „Potcoava”, boss-ul „Ana Holding” n-a ezitat sa ceara, din nou, ajutorul Ministerului. Propunerea sa: Transporturile platesc consolidarea arenei (peluza 1 si o parte din tribuna 1 au bulina rosie), iar FC Rapid apreciaza gestul si multumeste frumos pentru cadou. Nu stim ce ganduri are Alexandru Nazare, dar se prea poate ca, din sezonul viitor, „alb-visinii” sa se mute pe „National Arena”, fiind sanse mari ca „Giulestiul” sa ramana in actuala stare de degradare.
Arena nu respecta normele UEFA
Pentru campionatul 2012-2013, toate cluburile din Liga 1 trebuie sa indeplineasca o serie de cerinte referitoare la stadion daca vor sa obtina licenta. Astfel, prima conditie este existenta unui sistem de drenaj, amanunt de care „Giulestiul” dispune la momentul actual. Problema o reprezinta, insa, structura de rezistenta mult slabita, dovada ca accesul publicului este strict interzis intr-o parte din T1 si la peluza 1.