AcasăAntenele, audiente-record in iulie

Antenele, audiente-record in iulie

INTACT Media Group anunta ca luna iulie a insemnat un boom in audiente pentru statiile grupului: posturile conduc clasamentul audientelor in marea majoritate a intervalelor orare, pe publicul din intreg mediul urban, si castiga, de la o luna la alta, cate un nou segment orar in randul publicului comercial.

Astfel, “Antenele” sunt pe primul loc pe Whole Day, dupa ce au preluat conducerea in Day Time si Access. Noile productii din grila de vara a Antenei 1, talk-show-urile Antenei 3, emisiunile mondene ale Antenei Stars, productiile Euforia TV si ale ZU TV atrag un numar din ce in ce mai mare de telespectatori tineri.

Evolutia lunii iulie

Televiziunile Intact conduc clasamentul audientelor, in randul publicului comercial (cu varste cuprinse intre 18 si 49 de ani), dupa cum urmeaza, comparativ cu luna iulie 2013.

In randul publicului din intreg mediul urban, IMG este lider categoric de audienta in Prime-Time, Whole Day, Day Time, Access, Late Frange. Cresterile cotei de piata de mai jos sunt expuse comparativ cu luna iulie a anului trecut.

De remarcat este ca audientele “Antenelor” sunt in crestere pe intervalele orare si pe targeturile importante (All Urban si 18- 49, Urban), in timp ce televiziunile trustului concurent CME inregistreaza scaderi pe toate segmentele orare, pe ambele target-uri mentionate, comparativ cu luna iulie a anului trecut.

Iulie 2014 vs Iunie 2014

Cresterile cotei de piata ale posturilor Intact Media Group se inregistreaza si de la o luna la alta, nu doar de la un an la altul. Astfel, pe segmentul publicului comercial, „Antenele” inregistreaza aprecieri pe toate intervalele orare, in timp ce trustul concurent are scaderi pe intreaga „linie”.

Antena 1

Postul generalist al Intact Media Group are importante cresteri de audienta, pe segmentul comercial, pe majoritatea intervalelor orare. Sloganul postului, sub care s-au inregistrat aceste importante coordonate de rating si market share, este „Aprinde vara distractiei”.

Cea mai importanta apreciere este in Prime-Time: Antena 1 a introdus in grila de vara noi show-uri, care au inregistrat performante de neatins pentru concurenta. „Poftiti pe la noi!” si „Splash! Vedete la apa” sunt lider de audienta inca de la lansare. „Burlacita” se afla, de asemenea, pe primele locuri in topul preferintelor publicului tanar. Cel mai longeviv quiz-show al Antenei 1, „Te pui cu blondele”, este instalat confortabil in clasamentul audientelor.

O alta crestere importanta are loc in „Access”, unde emisiunea prezentata de Simona Gherghe domina autoritar audienta, fiind lider absolut pe toate segmentele de public.

„Neatza cu Razvan si Dani”, precum si Observatorul matinal atrag un public din ce in ce mai numeros, dovada fiind cifrele aflate in crestere.

Audientele „Un show pacatos” se inscriu, de asemenea pe o curba ascendenta, procentul de crestere a cotei de piata pe acest interval orar fiind de 10%.

„Mireasa pentru fiul meu”, in ambele sloturi orare, a reusit performanta de a fi zilnic lider de audienta in randul publicului comercial, cu un procent impresionant de leadership.

 

Antena Stars

Antena Stars este postul cu cele mai importante cresteri de audienta din peisajul media autohton. Aprecierile se inregistreaza pe toate intervalele orare, pe segmentul publicului comercial. Telespectatorii pot urmari in direct, la aceasta televiziune, atat buletine de stiri, cat si talk-show-uri, unde sunt invitate cele mai in voga personaje mondene. Campania de vara aflata sub sloganul “Toate fitele sus” se bucura de sustinerea, la nivel interactiv, a concursului cu “selfite” (”selfie-uri la mare fita”), in care un numar record de telespectatori si-au trimis propriile poze din vacantele in care au fost.

“Agentul Vip”, emisiunea realizata si prezentata de Cristi Brancu se afla in fruntea clasamentului audientelor in luna iulie. “Asistentele”, “Test de fidelitate”, “Rai da’ buni”, “Dosarele VIP”, “Star News”, “Necenzurat”, “Star Magazine”, “Star Matinal”, “Star Chef” sunt show-uri care au contribuit la cresterea postului.

Antena 3

Postul de stiri al Intact Media Group este nu doar lider absolut de audienta comparativ cu televiziunile din aceeasi nisa, dar inregistreaza cresteri importante de audienta in randul publicului cu varste mai mari de 18 ani, comparativ cu aceeasi luna a anului trecut. Cresterile cotei de piata sunt prezente pe absolut toate intervalele orare.

Cel mai vizionat talk-show al postului ramane “Sinteza zilei”, care a fost urmarit, in medie, in luna iulie, de peste jumatate de milion de telespectatori. “In gura presei”, “Q & A”, “Punctul de intalnire”, “Subiectiv”, “Panorama”, “La ordinea zilei”, “Secvential”, “100 de minute”, “Esential” sunt tot atatea emisiuni apreciate de marele public.

Euforia TV

Postul care se adreseaza cu precadere femeilor moderne, active continua trend-ul puternic ascendent din punct de vedere al rezultatelor de audienta din ultimii doi ani. Sloganul verii la acest post este “Indrazneste sa traiesti Euforia”. In luna iulie, una dintre marile surprize pe care televiziunea l-a facut telespectatoarelor a fost concertul sustinut de Hugh Laurie, cunoscut in Romania datorita serialului “Dr. House”. Euforia TV are cresteri de 125% in segmentul orar “Morning” si de 33% in intervalul 16.00 – 19.00.

Cele mai urmarite productii ale postului sunt “Totul despre sex”, “Private Practice”, “Dr House”, “Iubitul meu din stele”, “Private practice” sau “Ambitie devastatoare”.

ZU TV

Postul de muzica al Intact Media Group se bucura de mare popularitate in randul publicului cu varste cuprinse intre 15 si 34 de ani. In luna iulie, tinerii au apreciat emisiuni ca “Dl. Rima”, “Zumaia”, “Zu Kids On The Block”, “IHeartRadio Music Festival”, “Morning Zu”, “Premiile Grammy” sau “Politia muzicii”.

 

author avatar
Catalin Dumitrescu
457 afisari
Zenville

Ultimele știri

proger