AcasăMONDENMihaela Radulescu, nervi la aeroport! “I-am facut sa inteleaga ca imi cunosc...

Mihaela Radulescu, nervi la aeroport! “I-am facut sa inteleaga ca imi cunosc DREPTURILE!”

Mihaela Radulescu a avut parte de o intamplare care i-a facut o mie de nervi – dupa cum bine a povestit pe o retea de socializare.

Ce trebuia sa fie o calatorie placuta si foarte scurta, s-a dovedit a fi un adevarat calvar. O companie aeriana i-a dat planurile peste cap. Diva de la Monaco a fost nevoita sa se dea jos din avion si sa caute alte variante pentru a ajunge cu bine la destinatie. Cu greu, cu un ton autoritar si dupa foarte multe ore de stat pe la aeroport, Mihaela Radulescu a ajuns la locul dorit. Vedeta a povestit toata patania pe contul ei personal de socializare.

“Am stat 50 de minute in avion pentru ca nu le ieseau bagajele la numaratoare. Cu aceasta intarziere, nu mai aveam cum sa prind legatura din Viena si nici nu mai era alta cursa spre Bucuresti in ziua aceea. I-am rugat sa ma dea jos din avion, ca sa gasesc alta varianta. Intai mi-au spus ca nu se poate. Cu putina ascutime in glas, i-am facut sa inteleaga ca-mi cunosc drepturile de pasager si ca o noapte in Viena nu e in planul meu de viata. M-au dat jos, dupa ce au mai trecut 20 de minute ca sa-mi caute valizele. Am gasit o varianta cu avionul, prin Roma, dar sistemul refuza sa-mi printeze biletul. O enigma care s-a rezolvat partial, macar cat sa plec spre Roma, unde mi s-a spus ca-mi voi ridica celalalt boarding pass direct de la gate.

Am petrecut cinci ore in aeroport asteptand sa ma imbarc si, la Roma, ce sa vezi, nu apaream in sistem, desi le tot aratam rezervarea electronica, pe telefon. Au imbarcat toti pasagerii, iar eu inca nu eram de gasit in sistem. Am ridicat din nou glasul, pana a venit responsabila, cu care am mai parlamentat 20 de minute, pana s-a lamurit situatia absurda. M-au dus la avion singura, intr-un autobuz cu burduf. Culmea, din toata tevatura asta, mi-au ajuns si bagajele. Am plecat de acasa la 11 dimineata si am ajuns la 1 noaptea la destinatie, culmea, nu peste vreun ocean . E a patra calatorie cu Alitalia si n-am avut nici macar o experienta placuta, asa ca jur, din nou, ca nu voi mai zbura cu ei. Ma intreb, iarasi, ce facea in situatia asta un pasager care nu vorbea limbi straine, care nu-si cunostea drepturile si care n-avea o agenta la indemana pe care s-o sune la ore din afara programului?”, a relatat Mihaela Radulescu pe Facebook.