AcasăMONDENAl doilea exod de la ProTV

Al doilea exod de la ProTV

ProTV se subrezeste pe zi ce trece. Dupla plecarea unui numar semnificativ de vedete, dar si a unor personalitati din spatele sticlei, precum Mona Segall, un nou val de plecari zguduie televiziunea inventata de Adrian Sarbu.

Domnia lui Cesnavicius este poate mai ieftina ca aceea a lui Sarbu, dar, evident, mult mai putin competitiva

Venirea lui Cesnavicius la ProTV a coincis, asa cum s-a mai scris, cu importante taieri de fonduri, impuse de la “central” CME, compania care administreaza canalul creat de Adrian Sarbu. Criza financiara, se spunea pe atunci, ajusese si la taieri de bani alocati pentru hartia igienica. Ma rog, nimic de ras. Competitorul direct, INTACT, simte zdruncinatura si i-a de la “inamic” un numar serios de vedete, dar si producatori, aproape intreg departamentul de PR, in frunte cu vestita Maria Apostol, care intre timp a cam si plecat din Baneasa, fiind ceruta tot mai des pe la DNA, probabil in legatura cu acuzatiile de evaziune fiscala aduse mogulului Sarbu. Si la acest prim val, din ProTV au plecat oameni de valoare, nu numai vedete. Vorba aia, o vedeta o mai creezi, dar un profesionist in productie sau de pe la tehnic, greu de gasit. Al doilea exod a inceput zilele trecute, odata cu plecarea Anei Maria Modalca, head of local production Pro TV.

Ana Maria Modalca, head of local production, a parasit canalul cel mai vestit din Romania

Ea a preluat aceasta pozite in aprilie 2014, dupa ce a fost, timp de aproape zece ani, seful productiilor locale la postul Prima TV. Anei i se mai aduga alti doi sefi: Adrian Tranca, seful departamentului IT  si Dana Negrau, director de resurse umane. Segmente importante in economia unui canal TV. Acum, structura de conducere a Pro TV este alcatuita din Aleksandras Cesnavicius (director general), Stella Litou (director de programe) si Melanie Triebel, head of production. Practic, usor-usor, strainii sunt adusi in locul personalului autohton. Pe de alta parte, nimic nu garanteaza ca acestia cunosc piata romaneasca si am putea da exemplul clar al deciziei lui Cesnavicius de a arunca in lupta audientelor de dupa amiaza un produs low-cost, care a ajuns, in final, parca, pe Acasa. Concluzia este una singura: ProTV si-o cam da singur la temelie!

 

author avatar
Catalin Dumitrescu
2.871 afisari
Zenville

Ultimele știri

proger