AcasăRecomandariRaspunsul Orange, la problema ridicata de noi, nu are acoperire: Please try...

Raspunsul Orange, la problema ridicata de noi, nu are acoperire: Please try again!

In urma cu cateva zile, discutam despre numeroasele plangeri ale abonatiilor Orange cu privire la lipsa semnalului in regiunea litoralului Marii Negre. Spre deosebire de semnalul Orange, cel tras de noi a functionat, avand in vedere ca, in foarte scurt timp, compania de telefonie mobila ne-a livrat o reactie la fel de stearsa precum acoperirea la buza marii.

Singura acoperire pentru turistii veniti la Neptun-Olimp

Notam, in articolul publicat miercuri, ca turistii aflati la mare, in special cei cazati in aceste zile in sudul litoralului, cu precadere in zona statiunilor Neptun-Olimp, se plang ca semnalul Orange e enervant de slab. Initial, ne-am mirat. Cum sa fie semnalul Orange slab la mare?! Daca discutam despre unele cartiere bucurestene, da, puteam vorbi despre o situatie deranjanta. Cum sa fie semnalul Orange foarte prost pe plaja?! Da, daca vorbeam despre semnalul Orange intr-un lift, aveam un subiect de dezabatere. In cele din urma, bombardati de reclamatii, am inteles ca, intr-adevar, in Neptun-Olimp nu e de gluma cu acoperirea lor, desi unii dintre nemultumiti au dat-o in gluma, sustinand ca au ajuns sa vorbeasca la mobil, ori sa se conecteze la Internet, abia dupa ce s-au cocotat pe roata cea mare din parcul de distractii. Sau nu glumeau?

„E de la voi, nu de la noi”

Asa cum spuneam, semnalul de alarma tras de noi a capatat un raspuns, din partea Officer PR-ului Ema Rotunjanu. Unul, in nota celor pe care o parte a abonatilor Orange o primeste si pe site-ul companiei. „Daca exista o problema de receptie a telefonului, recomandam verificarea semnalului si pe alt telefon”. Adica, nu e vina Orange, ci a abonatului, care si-a cumparat o mizerie de telefon care nu suporta serviciul/serviciile. Ei bine, exact cam in acelasi mod ni s-a raspuns si noua. Pe sistemul „e de la voi, nu de la noi”. „Dupa analiza site-urilor noastre ce deservesc zona Neptun – Olimp, din punctul de vedere al calitatii si functionalitatii retelei corelata cu evolutia traficului de voce si date, si verificata cu masuratori de teren si sesizari primite prin Serviciul Clienti, va informam ca nu au existat probleme de retea in zona mentionata”.

Si clientii astia, prea si-au luat viteza! Internet de mare viteza!

Asta e bine! Adica e bine ca NU AU EXISTAT probleme de retea. Rau e ca, desi nu au existat probleme de retea, ele EXISTA in continuare,  in ciuda faptului ca, pe litoral, a sporit „capacitatea retelei prin adaugarea de noi site-uri, serviciul Orange fiind continuu functional”, de la Navodari la Vama Veche si retur, cu traditionalul 4G in coada. Care, apropo, se regaseste in facturile abonatilor, nu si in servicii. De altfel, unii clienti se plang ca abia rasufla in 3G, de unde naiba viteza 4G?! Si atat de tare e nemultumirea, incat abonatii sunt decisi sa sesizeze Oficiul pentru Protectia Consumatorilor, informandu-l ca se factureaza servicii care, in realitate, nu prea exista.

Singurul semnal pe plaja este cel de la scoici

Revenind, sa mai spunem ca, in lipsa unor date concrete, pe care le asteptam in continuare, ni s-a atras atentia ca am rasolit harta. Ni s-a spus ca ne-am dus cu „acoperirea proasta” in largul marii. Asa e, ne-am cam dus, cautand acolo semnalul pe care nu-l aveam pe plaja. Ca nu e, doamna Ema Rotunjanu, nu e semnal! Singurul semnal pe plaja este cel de la scoici. Bagi urechea in scoica si auzi marea.

Epilog

Mii de romani, ce zicem noi mii?, sute de mii de romani vor invada din nou litoralul Marii Negre in acest week-end. Multi dintre ei, abonati Orange. Asteptam ziua in care nu se va mai plange niciunul! Sincer!

 

author avatar
Mihai Koblenko
1.887 afisari
Zenville

Ultimele știri

proger