AcasăOldMasterChef i-a tinut pe romani cu ochii pe televizoare

MasterChef i-a tinut pe romani cu ochii pe televizoare

Pro TV a inregistrat cele mai bune audiente marti seara, cand a fost difuzata emisiunea MasterChef, cea mai mare parte a romanilor preferand acest show TV ajuns la etapa probelor eliminatorii, mai exact: tocarea cepei.

Marti seara, la „MasterChef” s-a incheiat etapa preselectiilor si ultimele sorturi au fost impartite cu multe cuvinte de lauda. „E cea mai buna mancare de la «MasterChef» pe care am gustat-o eu zilele acestea”, l-a complimentat Catalin Scarlatescu pe unul dintre concurentii care a gatit o supa „seven seas”, in vreme ce Florin Dumitrescu i-a marturisit unei alte concurente ca este putin mai mandru decat ea pentru preparatul pe care l-a prezentat in fata juriului.

Editia de marti a adus la Pro TV si o prima proba eliminatorie, care s-a lasat cu lacrimi la propriu: tocarea cepei. Toti cei 55 de concurenti care au primit sorturile au intrat in prima proba eliminatorie. Dupa o demonstratie de talent, precizie si profesionalism din partea lui Sorin Bontea, concurentii au taiat ceapa in doua moduri si au incercat sa demonstreze ca merita sa mearga mai departe. Cei trei jurati nu au fost deloc ingaduitori, astfel ca au existat si concurenti care au parasit competitia in lacrimi.

Romanii au stat cu ochii, marti seara, pe „MasterChef”, emisiune care a fost lider absolut de audienta, astfel ca Pro TV a inregistrat, la 22.13, pe publicul sau tinta, un varf de audienta de 16,2 puncte de rating si 32,8% cota de piata, de aproape patru ori mai mult decat Antena 1.

„MasterChef” a fost lider detasat de audienta in intervalul sau de difuzare (20.26 – 22.28) pe toate categoriile de public. La nivelul publicului comercial din mediul urban, cu varste cuprinse intre 18 si 49 de ani, Pro TV a condus detasat cu o audienta medie de 12,2 puncte de rating si 26,6% cota de piata, aproape triplu fata de valorile obtinute de Antena 1 – 5,1 puncte de rating si 11,1% cota de piata. Si pe publicul din mediul urban, „MasterChef” a fost cel mai urmarit program al serii, cu o medie de 10,5 puncte de rating si 20,2% cota de piata, fiind urmat de Antena 1, care obtinea numai 5,5 puncte de rating si 10,6% cota de piata. La nivelul intregii populatii a tarii, Pro TV a fost lider absolut de audienta, cu o medie de 9,8 puncte de rating si 19,2 procente din cota de piata, in vreme ce Antena 1 s-a clasat a doua, cu 6,2 puncte de rating si 12% cota de piata.

author avatar
Ciprian Purice
1.037 afisari

4 COMENTARII

Comments are closed.

Zenville

Ultimele știri

proger