Ai o poveste fotografii, sau materiale audio/video care crezi ca merita sa fie publicate?
Scrie-ne pe pont[@]national.ro (fara [ ]) sau completeaza formularul de AICI!
Home » Old » Cum scapi de efectul yo-yo dupa dieta

Cum scapi de efectul yo-yo dupa dieta

Autor:

Efectul yo-yo este unul din efectele secundare ale dietelor, mai ales in cazul celor cu slabire rapida.

 

diet 229x300 Cum scapi de efectul yo yo dupa dietaReacumularea kilogramelor pierdute, la care, de regula, se adauga si un bonus, este cel mai neplacut si frustrant efect al curelor de slabire. Efectul yo-yo apare la cel putin jumatate dintre persoanele care au respectat o cura de slabire. Efectul yo-yo este o reactie a metabolismului care devine mult mai lent dupa o dieta. Cea mai buna cale prin care iti poti pastra greutatea ideala este o dieta sanatoasa, dar si cateva trucuri.

Nu folosi mancarea ca pilula antistres. De cele mai multe ori, stresul este tinut in frau rontaind. Tine la dispozitia ta alimente care pot fi mancate, dar care nu-ti pun in pericol silueta.

Alege un pahar cu lapte degresat, o felie de sunca de curcan sau pur si simplu rontaie un morcov crud. Toate te vor calma, fara pericol pentru circumferinta taliei. Bea un ceai, urca doua etaje pe jos sau pur si simplu da un telefon prietenei tale, mamei si relaxeaza-te cu un dialog lejer cateva minute, pentru a uita de pofta.

Cantareste-te des si actioneaza imediat. Monitorizeaza-te ca sa stii exact cate kilograme ai. Un kilogram in plus poate deveni o problema. Cea mai buna solutie este sa actionezi pe loc. Redu caloriile in urmatoarele doua-trei zile, fara sa tii o dieta propriu-zisa. Bea mai multa apa si mananca mai multe fructe. Este mult mai usor sa scapi de un kilogram decat de zece. Cel mai bun ritm pentru a te cantari este o data la doua zile, la aceeasi ora.

Noteaza-ti ce ai mancat azi. Tine un jurnal cu meniul zilei. Noteaza tot. Cel putin jumatate din alimentele pe care le-ai consumat azi sa fie diferite de cele pe care le-ai mancat ieri. Monotonia alimentara scade intensitatea metabolismului. O alimentatie diversificata tine metabolismul in priza.

Masa la ore fixe. Exista o dieta care se bazeaza pe respectarea orelor de masa si a unui interval de pauza de cel putin trei ore intre fiecare masa sau gustare. Nu e greu. Dar este foarte eficient. Este vorba despre o cale foarte usoara de a tine sub control secretia de insulina, apetitul, productia de radicali liberi si, nu in ultimul rand, un mecanism excelent care nu lasa metabolismul sa se leneveasca.




Comenteaza pe Facebook


Ziarul National
Recomandarile zilei 15-10-2018
 
Multumim pentru apreciere!
NU, multumesc!