AcasăOldTactici prin care restaurantele te fac sa cheltuiesti mai mult

Tactici prin care restaurantele te fac sa cheltuiesti mai mult

Toate restaurantele au ca principale obiective atragerea cât mai multor clienti si o nota de plata cât mai mare pentru ei, iar pentru a le indeplini si a avea un profit cât mai substantial cei care detin restaurantele sau au functii de conducere au diverse tactici si strategii.

Iata câteva dintre modalitatile prin care esti determinat sa cheltuiesti mai mult decât ti-ai propus, atunci când iei masa la un restaurant.

1. Sugestiile
Toti cei care detin functii de conducere intr-un restaurant isi invata angajatii sa se foloseasca de sugestii pentru a-i face pe clienti sa manânce mai mult si de mai multi bani. Iar chelnerii nu numai ca isi asculta sefii, dar au si un interes propriu in a face ca ei deoarece, cu cât este mai mare nota de plata, cu atât bacsisul va fi mai semnificativ.

2. Asteptarea prelungita
Uneori, chelnerii isi fac clientii sa astepte mai mult decât este necesar si asta deoarece, in timp ce asteapta, clientii consuma mai multa bautura, fie ca este cu alcool, fie ca este fara, dar mai cu seama alcoolizata, aceasta fiind si mai scumpa de regula. De asemenea, se poate intâmpla chiar sa ti se spuna ca nu sunt mese libere, dar ca poti astepta la bar pâna se elibereaza o masa, unde, la fel, vei consuma ceva bauturi.

3. „Meniul zilei”
Multe restaurante ofera „meniul zilei” insa, adesea, alimentele de baza pentru acesta sunt unele care expira curând, astfel ca restaurantul evita niste pierderi. In plus, uneori se pretinde ca intregul meniu oferit pe ziua respectiva are un pret mai mic decât aceleasi feluri de mâncare adunate, dar de multe ori nu este asa si ar fi bine sa verifici pe meniu.

4. Gratuitati care iti fac sete
Unele restaurante prefera sa ofere gratuit alimente foarte sarate, cum ar fi alune, chipsuri, covrigei, floricele de porumb, pentru a-si mari vânzarile de bauturi racoritoare. Excesul de sare determina aparitia senzatiei de sete, si chiar in mod pronuntat, astfel ca vânzarile la apa, sucuri si bere pot fi atât de mari incât sa acopere si cheltuielile cu gratuitatile si sa genereze si un profit.

5. „Cât poti mânca”
Unele restaurante adopta aceasta tactica, prin care ofera cantitati nelimitate dintr-un anume fel de mâncare, aparent la pretul unei singure portii.
Insa, intâi, pretul pentru o portie este mai mare decât in mod normal; iar apoi, clientii sunt indemnati sa comande feluri de mâncare complementare care sunt mai ieftine (cum ar fi o salata), dar care iti umplu stomacul in asa fel incât iti mai ramâne foarte putin loc pentru a mai cere inca o portie din preparatul aflat la oferta.

author avatar
Ziarul National
Aceasta sectiune stabileste termenii legali si conditiile in care puteti utiliza site-ul
62 afisari
Zenville

Ultimele știri

proger