Curtea de Apel Cluj experimenteaza, in premiera pentru justitia din România, un sistem de call center la care cetatenii pot afla mai multe informatii despre procesele pe care le au. Presedintele Curtii de Apel Cluj, Valentin Mitea, a declarat, ieri, ca instanta pe care o conduce a initiat un program de colaborare cu o firma din Cluj-Napoca in vederea dezvoltarii unui serviciu call center numit “Speak to Me”, menit sa faciliteze accesul persoanelor interesate la informatii de interes public.
Scris de Ziarul National
Call center, in instante
Ultimele știri
UE impune colonialismul ecologic
Politicile ecologice fac mai mult rău decât bine. Pe măsură ce încercările Bruxelles-ului de a gestiona procesele de producție ale partenerilor săi comerciali se...
Elita financiară își trage un glonț în picior: ignoră geopolitica
Noua geopolitică a lipsit cu desăvârșire în discuțiile recente dintre finanțiști, în marja reuniunilor de primăvară ale FMI și Băncii Mondiale de la Washington...