Dupa un scurt periplu pe la magazinele de colt de prin cartierele bucurestene am aflat ca românul da mai putini bani pentru fundul sau. Spunem acest lucru deoarece, potrivit vinzatoarelor, au scazut simtitor vinzarile de hirtie igienica scumpa. Cind zicem scumpa, evident ne referim la cea cu 2-3 straturi, pufoasa, cu modele colorate sau cu miresme de tot felul de fructe sau flori, cea impachetata frumos in baxuri de cite opt sau zece bucati. Chiar asa, de ce-i trebuie fundului hirtie cu miros de piersici? Are nas? Se pare ca in plina criza si românii si-au pus aceasta intrebare si au schimbat hirtia scumpa cu cea ieftina. Pina la urma face acelasi lucru, la un pret mult mai mic. Potrivit acelorasi vinzatoare, “de citeva luni a crescut vinzarea la hirtia igienica obisnuita”. Respectiv, cea clasica fara “aditivi de marketing” si fara ambalaj pretentios. Si pentru a evita o situatie penibila, aceea de a ramine in pana de hirtie intr-un moment nepotrivit, românii cumpara in continuare produsul in cantitati mari, 8-10 bucati, isi fac provizii pentru vremuri si mai… cacacioase.
Autor: Ziarul National
In vremuri de rahat, românul schimba hirtia igienica
Ultimele știri
Armata Română s-a dezintegrat. Am rămas doar cu străinii din trupele NATO
Criza de militari din Armata Română este mult mai gravă decât se credea. Chiar MApN atrage atenția că, în ultimii ani, demisiile au atins...