AcasăOldCum combat românii criza? Renunta la sapun si deodorant

Cum combat românii criza? Renunta la sapun si deodorant

Consumul casnic de bunuri de larg consum a scazut in primul semestru cu 4% comparativ cu aceeasi perioada din 2009, fiind primul declin inregistrat in ultimii zece ani, arata un studiu realizat de compania GfK. La ce au renuntat insa românii din cauza crizei? La sapunuri, deodorante si alte produse de ingrijire personala. Cu alte cuvinte, e recesiune, ne spalam mai putin…

Din analiza principalelor categorii de bunuri de larg consum s-a observat ca produsele de ingrijire personala si cele pentru curatenia locuintei sint cele mai afectate, valoarea cheltuita fiind cu 7%, respectiv 4% mai mica. Printre categoriile cu cele mai mari scaderi in volum se remarca deodorantele (-21%), produsele de curatat universale (-19%), tabletele de ciocolata (-18%) – in special datorita faptului ca au fost achizitionate de mai putini consumatori. “Este primul declin inregistrat in ultimii zece ani, perioada in care ratele de crestere de la an la an au variat intre 7% si 25%. In contextul deloc prietenos din punct de vedere economic si politic, consumatorii au rarit vizitele la magazine, cele mai afectate din acest punct de vedere fiind supermarketurile”, a declarat, intr-un comunicat, Raluca Raschip, consumer tracking director in cadrul companiei de cercetare a pietei GfK România.

author avatar
Ziarul National
Aceasta sectiune stabileste termenii legali si conditiile in care puteti utiliza site-ul
42 afisari
Zenville

Ultimele știri

proger