AcasăNewsVolvo merge la Salonul din Los Angeles cu un stand gol

Volvo merge la Salonul din Los Angeles cu un stand gol

Firma suedeza vine la salonul american ca sa expuna nimic

Salonul Auto din Los Angeles, care se va deschide saptamana viitoare, constructorul din Goteborg nu va prezenta nici un model, o decizie in premiera in lumea auto.

 

Firma suedeza vine la salonul american ca sa expuna nimic

„This Is Not A Car” : asa vor fi intampinati vizitatorii la showroom-ul Volvo. Culmea, in conditiile in care noutatile nu au lipsit la Volvo. Numai in acest an, marca suedeza a lansat modelele S60, V60 si V60 Cross Country. Totusi, nici un model de serie sau un concept-car nu vor fi aduse la salonul american. Potrivit Volvo, salonul din Los Angeles, a carei denumite oficiala a devenit  “Automobility LA” , incepand cu acest an, nu mai este, vezi Doamne, un salon auto in toata puterea cuvantului. ”Redenumind salonul Automobility LA, organizatorii au pus in lumina revolutiile care au transformat industria auto”, a estimat Marten Levenstam, responsabil cu strategia produselor la Volvo. ”Vrem sa aratam ca am inteles mesajul angajand discutii cu privire la viitorul mobilitatii. Decat sa aducem masini, vom vorbi despre conceptul de masina”. Acest lucru nu inseamna ca standul Volvo va fi gol: marca a planificat sa ofere o imagine de ansamblu asupra tehnologiilor sale in materie de conducere autonoma, de autopartajare dar si despre abonamentul Care by Volvo, un serviciu de inchiriere foarte avantajos care include si livrarea in masina. Ramane de vazut daca toate acestea vor fi suficient pentru a-i atrage pe clientii americani, in general  amatori de Volvo, marca suedeza fiind traditional prezenta pe piata de peste ocean. In definitiv, vizitatorii unui salon auto vin in primul rand pentru a devea masini, nu demonstratii interactive si filosofii pe tema automobilului.

author avatar
Tudor Borcea
369 afisari
Zenville

Ultimele știri

proger