Condé Nast International, publisherul american care mai detine, printre altele, titlurile Vanity Fair, The New Yorker, Wired, Allure, GQ si Condé Nast Traveler, are un nou membru in familia Vogue. Discutam despre lansarea Vogue Arabia, miscare urmata in 2017 de aparitia variantei print a revistei glossy. Este un „moment istoric”, mai ales ca este pentru prima oara cand faimoasa publicatie internationala de moda penetreaza spatiul din zona Golfului. Totodata, este cel de-al 22-lea titlu pentru Vogue, primul lansat in ultimii trei ani dupa Vogue Ucraina. Printesa saudita Deena Aljuhani Abulaziz a fost numita redactor-sef, iar site-ul de care se va ocupa stilata sotie a Printului Abdulaziz Bin Nasser este unul bilingv, cu versiuni in araba si engleza. Editia tiparita, care va aparea undeva in primavara anului viitor, va fi distribuita in mai multe tari din Orientul Mijlociu, inclusiv Arabia Saudita, Bahrain, Qatar, Kuweit, Oman si evident Emiratele Arabe Unite. Subiectele se concentreaza pe specificul noii piete, cu povesti despre designeri si creatiile lor, dar si sfaturi despre styling. De asemenea, nu lipsesc articole despre cele mai apreciate manechine, inclusiv un interviu cu senzatia de pe catwalk, topmodelul cu radacini iordaniene Gigi Hadid. Sediul central al Vogue Arabia nu este la Riyadh, ci Dubai. Revista Vogue a fost lansata de Condé Nast in urma cu 107 de ani.
Autor: Mihai Koblenko
Vogue a lansat editia de Arabia, iar o printesa saudita e redactor sef
Ultimele știri
A început Postul Paştelui. Cât costă, în Piaţa Obor, legumele ce te ajută să respecţi restricţiile alimentare?
A început Postul Paştelui, iar românii credincioşi încearcă să respecte restricţiile alimentare. Tocmai de aceea, pieţele din România sunt pline-ochi de tarabe pe care...