Sexul vinde, se stie. Capitala Lituaniei a lansat ieri o inedita campanie publicitara pentru promovarea turismului, cu afise in care se prezinta ca ”punctul G al Europei”.
Afisele, care vor aparea si pe strazile din Berlin si din Londra, perzinta o tanara femeie care strange in pumn locul de pe harta unde se afla capitala Lituaniei. Iar posterul transmite mesajul – “Nimeni nu stie unde se afla, dar cand il gasesti este uimitor!”, comparand orasul Vilnius cu punctul G. Go Vilnius, Agentia locala de turism, a explicat ca mesajul se adreseaza persoanelor cu varste intre 18 si 35 de ani iar afisul de promovare va aparea si pe retelele sociale.
Dar ce facem cu Papa?
Primita pana acum pozitiv, campania nu este insa pe gustul tuturor. Arhiepiscopul de Vilnius, Gintaras Grusas, a criticat aceasta initiativa care ”intareste potential imaginea orasului Vilnius drept oras a turismului sexual si exploateaza sexualitatea feminina”. Guvernul Lituaniei, tara majoritat catolica, a cerut primariei din Vilnius sa reporteze campania dupa vizita Papei Francisc, prevazuta la sfarsitul lunii septembrie la Vilnius. Dar organizatorii au refuzat: ”Cei care sunt iritati nu dovedesc decat faptul ca aceasta campanie functioneaza, se vorbeste despre ea si provoaca, iata, dezbateri”. “Lumea aceasta este mare. Papa va veni insotit de multi jurnalisti. Putem sa profitam de prezenta lor pentru a promova orasul Vilnius. Pe de alta parte, aceasta campanie publicitara vizeaza o audienta total diferita. Spiritele s-au inflamat degeaba, sunt exagerari, e o problema inventata”, a declarat Inga Romanovskien, directorul Agentiei Go Vilnius.
Preacurvarilor crestini, mult cautatul punct G se afla intre buric si clitoris.