Intr-un clasament al celor mai valoroase branduri ale lumii, realizat de Interbrands, Toyota est e brandul din industria auto cu cea mai mare valoare de pe piata, cu 50,2 miliarde de dolari, urmata de Mercedes Benz(47,8 miliarde dolari) si BMW(41,5 miliarde dolari).
In Top 100 Best Brands sunt cuprinse 15 marci de automobile, cu o valoare de piata de circa 261 miliarde de dolari, iar Toyota si Mercedes sunt singurele marci auto care se gasesc in primele 10 locuri. Ca de obicei, companiile japoneze si germane domina bradurile auto: Honda, cu 22,6 miliarde dolari, Ford(13,6 miliarde dolari), Hyundai(13,2 miliarde dolari), cu 5% mai mult decat in 2016, urmate de Audi(12 miliarde dolari). B
randurile Volkswagen si Nissan valoreaza fiecare 11,5 miliarde dolari, Porsche -10,1 miliarde, iar Kia -6,6 miliarde dolari. Clasamentul marcilor auto din 100 Best Brands se incheie cu Land Rover(6,1 miliarde dolari), Mini(5,1 miliarde dolari) si Tesla, cu 4 miliarde valoare. Exista si un new entry in top, este vorba de celebra companie italiana Ferrari, o marca estimata de Interbrands la 4,8 miliarde dolari. Se adauga si americanii de la Harley Davidson, companie care are o valoare calculata la 5,6 miliarde dolari. Cele mai valoroase branduri din lume raman Google, Apple, Microsoft, Amazon si Facebook. Valoarea totala a brandurilor in 2017 a urcat la 3640 miliarde dolari.