AcasăNewsTelekom, amendata pentru ca nu-si respecta clientii

Telekom, amendata pentru ca nu-si respecta clientii

Telekom, unul dintre cei patru mari operatori de pe piata din Romania, a primit o amenda uriasa din cauza practicilor prin care nu-si respecta clientii. Este vorba despre portarea a foarte multor numere de telefon,

Portarea numerelor de telefon a devenit o afacere destul de infloritoare pentru unii dintre operatori, care au avut parte de sute de mii de astfel de cereri. Fireste, portari s-au petrecut intre toate retelele, insa procesul pare sa nu fi fost intotdeauna unul foarte simplu. In cazul Telekom, au aparut plangeri atat din partea clientilor companiei, cat si din partea celorlalti furnizori de servicii de telefonie. Ambele parti au sesizat ca exista intarzieri sau chiar o impiedicare completa a procesului de portare in cazul unui numar destul de mare de numere de telefon. Ca urmare a acestor sesizari, ANCOM a demarat un control pentru a verifica acuzatiile, iar rezultatele au dus la acordarea unei amenzi destul de mari. Astfel, ANCOM a descoperit ca intre 1 mai si 21 iulie 2017, 7.213 de cereri de portare nu au primit mesajul standard de raspuns, iar pana la 21 august 2017, 1.232 de cereri de portare nu au fost solutionate, alte 4.941 de cereri fiind solutionate cu intarzieri. Ca urmare a acestor descoperiri, ANCOM a amendat operatorul Telekom cu o amenda de 200.000 de lei. ANCOM arata ca, de la debutul procesului de portare, mai bine de 4,2 milioane de numere de telefon au fost portate, 3,5 milioane dintre acestea fiind numere de mobil, iar restul numere de telefon fix.

author avatar
Catalin Dumitrescu
364 afisari
Zenville

Ultimele știri

proger