AcasăNewsSuccesul Daciei ii irita pe nemti

Succesul Daciei ii irita pe nemti

Modelele romanesti sunt considerate „masini cu defecte”

Desi brandul Dacia inregistreaza recorduri de vanzari in Europa(peste  250.000 de unitati in primele 9 luni din acest an, de pilda in Franta unul din cinci soferi este posesor de Dacia), super exigentii inspectori TUV Germania spun ca Logan, Sandero si Duster sunt in topul masinilor cu cele mai multe defecte!

Modelele romanesti sunt considerate masini cu defecte

Peste 4000 de vehicule a vandut in octombrie Dacia in Germania, un avans de 40%, care se vede treaba ca incepe sa irite concurenta. Pe principiul de ce sa cumperi, la un pret decent, un automobil low-cost fiabil, cand mai bine dai de trei ori mai multi bani pe Volkswagen-urile noastre, ca tot sunt masinile poporului. Idee prizata rapid de inginerii TUV, care au socotit ca in clasamentul celor mai proaste masini cu vechime de 2-3 ani,  pe locul al treilea se afla Dacia Logan, iar Sandero si Duster se afla in pozitiile 6 si 7. Categoria automobilelor cu 2-3 ani vechime este cea mai vanduta in Germania, tara unde un vehicul nu este detinut mai mult de 3 ani. Sunt masini aflate, practic, la prima inspectie de la cumparare, cu o medie de 45.000 de kilometri parcursi, dar „ITP-istii” nemti sunt neinduplecatori. La strategia de aruncat cu noroi in Dacia a pus umarul si presa germana inca de pe vremea cand modele produse la Mioveni au inceput sa aiba succes: „masina cu care nu poti porni la drum”, „ruda ciunga din Est” sau „invechita si ieftina”, au fost comentarile cotidianului Tageszeitung. Serios? Atunci cum se impaca cu afirmatiile  unui manager de vanzari la VW, care avertiza ca “nu putem face fata provocarii Dacia cu actualul portofoliu al Volkswagen”. Inspectorii TUV nu vor sa stie ca producatorii germani incep sa fie ingrijorati de vanzarile automobilului romanesc. Concret, in prezent niciun brand auto din Germania nu are strategia de a opri succesul Dacia, pe segmentul low-cost.

author avatar
Bogdan Borcea
1.226 afisari

2 COMENTARII

  1. Problema nu sunt nemtii, ei isi apara munca, problema e cand noi romanii nu stim sa apreciem produsele autohtone si permitem ca VW sa castige licitatia pt modernizarea parcului auto al Ministerului de Interne..Astept ziua cand Dacia castiga licitatia pt dotarea parcului auto al politiei in tari precum Germania, Franta, Italia si alte natiuni care construiesc masini.

  2. Uzina de la Pitesti e proprietatea Frantei! Ca sa ne mangaie orgoliul masinile facute aici au pe bot o emblema pe scrie Dacia. Masinile identice pe care le exporta in Ucraina si Rusia au pe bot o emblema pe care scrie Renault! Se fac aceleasi masini ca la noi si in Maroc si o sa mai deschida o fabrica probabil undeva in Asia. Pe nemti ii irita ca francezii vand la pret mic aceste masini facute la fabricile pe care le au in proprietate in Romania si Maroc. Romanii doar sunt angajati la fabrica de la Mioveni-Arges pe salarii acceptabile pentru francezi astfel incat sa mentina fabrica la noi in tara decat sa produca acelasi lucru in Franta unde ar fi obligati sa plateasca salarii adevarate si sa asigure conditii de munca mult mai bune!
    Asta asa ca sa nu credem ca noi romanii am reusit sa ii iritam pe nemti sau sa ii facem invidiosi pe noi. Nu. Cu francezii au ei ceva iritatii ca produc in Romania mai ieftin si vand la ei!

Comments are closed.

Zenville

Ultimele știri

proger