Ai o poveste fotografii, sau materiale audio/video care crezi ca merita sa fie publicate?
Scrie-ne pe pont[@]national.ro (fara [ ]) sau completeaza formularul de AICI!
Home » News » Santal 33, parfumul care a ametit lumea

Santal 33, parfumul care a ametit lumea

Autor:

Un parfum mixt, creat de parfumeria franceza independenta Le Labo, face furori si este cumparat ca painea calda, atat de femei cat si de barbati. Staruri precum Emma Roberts sau Justin Bieber nu mai vor sa auda de alte esente.

 

santal bun Santal 33, parfumul care a ametit lumea

Creatorii parfumului, Édouard Roschi si Fabrice Penot, au declarat ca nu se asteptau la un impact la scara mondiala

Note de lemn de santal, cedru de Virginia, cardamon, violete, papirus, piele, ambra si iris: iata reteta lui Santal 33. Din New York, in cafenelele pariziene, trecand prin pub-urile londoneze sau pe plajele din Los Angeles, este ”parfumul care se simte peste tot”, cum l-a definit pe scurt presa americana. Toti oamenii bransati la moda l-au adoptat instantaneu. Si asta fara un marketing zgomotos , fara o traditionala ofensiva mediatica, caracteristice industriei de parfumerie. Magazinele specializate vorbesc chiar de un ”cult” ale carui ”caracteristici indescriptibile”, trebuie ”impartasite ca un deliciu, in secret”.

justin bieber fashion moments ss18 Santal 33, parfumul care a ametit lumeaSantal 33 a fost lansat in 2011 de parfumeria Le Labo de creatorii Édouard Roschi si Fabrice Penot care s-au cunoscut la L’Oréal. In mai putin de zece ani marca s-a impus in domeniul parfumeriei de lux. Roschi realizeaza formulele in fata clientilor, amestecand uleiuri maturate, apa distilata si alcool. Pretul este pe masura: 125 de euro pentru 50 ml. La New York, Penot a dublat reteaua de buticuri si contractele de distributie. Le Labo s-a impus in lumea luxului fiind prezent in magazine prestigioase, mari lanturi hoteliere etcemma roberts Santal 33, parfumul care a ametit lumea. Specialistii vorbesc despre cel mai ”omniprezent” parfum din lume, cu o semnatura atat de caracteristica incat poate fi recunoscut in toate orasele. Renuntand a mai plati sume mari pe branduri traditionale, iubitorii de parfumuri rare s-au indreptat in cele din urma spre marci confidentiale, dar cu o personalitate puternica, ceea ce explica succesul neasteptat al lui Santal 33. ”Nu ne asteptam la un asemenea impact, se intampla odata-n viata”, a declarat Penot. Intre timp, cei doi creatori ai Le Labo au revandut marca puternicului grup cosmetic Estée Lauder, in 2014. Pretul nu a fost divulgat dar s-a vorbit de o cifra de mai multe zeci de milioane de dolari. ”Ne-am pastrat independenta”, jura cei doi fondatori ai Le Labo. ”Dispunem doar de o echipa mai mare si bugete mai mari pentru a merge mai departe”.



    

Comenteaza pe Facebook


Ziarul National
Recomandarile zilei 20-11-2018
 
Multumim pentru apreciere!
NU, multumesc!