Ai o poveste fotografii, sau materiale audio/video care crezi ca merita sa fie publicate?
Scrie-ne pe pont[@]national.ro (fara [ ]) sau completeaza formularul de AICI!
Home » News » Samsarii, 45 milioane de euro din kilometraje manarite

Samsarii, 45 milioane de euro din kilometraje manarite

Autor:

Atat caştiga pe an intermediarii de maşini vechi in Romania, ţara unde şapte din zece automobile scoase la vanzare au kilometri daţi inapoi.

 

samsari Samsarii, 45 milioane de euro din kilometraje manarite

De ani de zile autoritaţile nu gasesc soluţii pentru fraudele negustorilor de maşini

Modificarea kilometrajului inseamna un minus de la cateva zeci de mii pana la cateva sute de mii de kilometric şi un profit de 500 de euro la fiecare maşina vanduta. “ Kilometrajul mai mic face maşina vandabila mai repede şi la un preţ mai mare. Daca facem un calcul simplu şi consideram ca aproximativ 65% din maşinile second-hand care se importa anual in Romania (aproximativ 200.000 in ultimii ani) sunt destinate revanzarii iar 70% dintre acestea au kilometri daţi inapoi, rezulta ca aproximativ 90.000 maşini sunt vandute anual cu kilometrajul masluit. La aceste tranzacţii, daca punem un minim de 500 euro creştere de preţ din cauza kilometrajului mai mic rezulta un profit de 45.000.000 euro”, spune fondatorul InspectorAuto.ro, Mihai Cune. Pe site-ul de anunţuri auto, in septembrie, doar 23% dintre anunţuri (6.580 de postari) sunt maşini cu kilometri declaraţi peste 200.000, in timp ce 20.946 de maşini sunt sub aceasta valoare. ”In realitate insa procentul real al maşinilor cu un rulaj peste 200.000 kilometri este mult mai mare”, precizeaza reprezentanţii site-ului. “Umblarea la kilometraj a intrat atat de mult in sangele samsarilor incat aceştia dau inapoi chiar şi cateva mii de km. Noi le numim ‚manipulari de marketing’ care fac maşina vandabila mai repede şi la un preţ cu 500-1.500 euro mai mult.(…) Maşina are ultima intrare in service in ţara de origine sa zicem la 160.000 km şi de atunci a mai parcus inca 40.000 km pana la urmatoarea revizie, insa maşina a fost vanduta şi nu a mai ajuns in service. Astfel, in Romania, cand cumparatorul merge la reprezentanţa vede ca maşina are ultima intrare in service la 160.000 km, iar in bord probabil 175.000 de km in loc de 200.000 de km”, a mai declarat Cune.



    

Comenteaza pe Facebook


Ziarul National
Recomandarile zilei 22-10-2018
 
Multumim pentru apreciere!
NU, multumesc!