AcasăNewsRevelion cu scandal in Dolj: Nemultumiti de meniu, oamenii au intrat peste...

Revelion cu scandal in Dolj: Nemultumiti de meniu, oamenii au intrat peste bucatari si au mancat ce au gasit

(foto: turism 247.ro)

Au platit cate 150 de lei ca sa aiba parte de o petrecere reusita de Revelion, insa au fost serviti cu peste stricat si alune cu viermi. Oamenii revoltati au intrat peste bucatari si au mancat ce au mai gasit prin frigidere.

(foto: turism 247.ro)

600 de persoane au optat pentru petrecerea de Revelion la un restaurant din localitatea doljeana Podari, insa, dupa ce au primit la masa peste stricat si alune cu viermi oamenii s-au revoltat spargand pahare si farfurii. In meniul fostului restaurant al lui Dinel Staicu, Palatul RSR erau trecute trei feluri de mancare, peste, friptura de curcan si friptura de porc, si desert. In loc de asta, oamenii spun ca nu au primit decat peste alterat si alune cu viermi.

„Ne-au dat un peste care mirosea urat, era stricat de ceva timp si in rest nimic. Am facut foamea. Ca antreuri ne-au pus niste alune, iar eu am gasit un vierme uscat. Asa ceva este incredibil, la un restaurant cu o reputatie buna”, a spus una dintre persoanele care au petrecut Revelionul la Palat.

Revoltati, oamenii au facut scandal, au spart pahare si farfurii si au dat buzna in bucatarie. Unii chiar s-au apucat sa-si prepare cate ceva de mancare. Personalul localului a fugit din restaurant. „Ne-am dus peste bucatari, iar una dintre femei a inceput sa planga si ne-au spus ca managerul a plecat si nu s-a ocupat. Ne-a spus ca daca ne e foame sa ne luam noi de pe acolo ce vrem. Unii dintre meseni au luat prajituri, altii si-au facut singuri cate o friptura pe plita. Fiecare a luat ce a apucat de prin frigiderele lor”, a povestit un alt participant la petrecerea de la Palatul RSR.

Oamenii au sunat la Politie, care a demarat o ancheta pentru a vedea cine se face vinovat de neregulile semnalate, dar si pentru a stabili suma la care se ridica pagubele in urma debandadei create de clientii nemultumiti.

Seful Comisariatului Judetean pentru Protectia Consumatorului din Dolj, Gheorghe Marinescu, a declarat ca la “prima vedere” nu s-au constat nereguli: „Am aflat despre incident, am chemat un coleg si am mers la fata locului. In momentul in care am ajuns lucrurile erau incheiate, consumatorii erau plecati acasa si Politia facuse constatarea. Nu a mai existat nici mancare stricata, nici mancare nestricata. Clientii, dupa servirea primului fel din meniu, care a fost peste, dupa ora 24.00, cand ar fi trebuit sa serveasca felul al doilea, nu au mai avut rabdare pana se serveste la fiecare masa acest articol. In acel moment un grup de consumatori, care, se pare, erau in stare mai turbulenta, au intrat in bucatarie si au gonit bucatarii si au luat cat a dorit fiecare”.

De asemenea, au fost verificate si facturile produselor care erau in meniu pentru a vedea cu exactitate daca au fost achizitionate alimentele pentru felurile de mancare din meniu. „Eu am vazut deja cateva dintre facturi, insa i-am chemat sa le vedem cu atentie pe toate. La prima vedere nu credem ca sunt nereguli, dar vom vedea. Oricum acest restaurant este recunoscut pentru organizarea unor mese mari. Noi am vorbit cu patronii localului si au spus ca de fapt ei sunt cei pagubiti pentru ca le-a fost vandalizata bucataria”, a mai spus Marinescu.

author avatar
Alina Costache
558 afisari
Zenville

Ultimele știri

proger