AcasăNewsRaport NASA: Extraterestrii ne-ar putea ataca!

Raport NASA: Extraterestrii ne-ar putea ataca!

Doi reputati oameni de stiinta de la NASA si Universitatea Pennsylvania avertizeaza ca omenirea ar putea avea parte de o intalnire de gradul III cu vecinii spatiali. Oamenii de stiinta cred ca, in cazul cel mai rau, extraterestrii fie vor sa ne ia ca sclavi, fie sa ne atace sau sa ne foloseasca resursele.

Analiza a fost realizata de cercetatorii de la Departamentul pentru stiinte planetare al NASA, alaturi de profesori de la Universitatea din Pennsylvania. Oamenii de stiinta cred ca un astfel de contact ar putea avea urmari pozitive, neutre sau negative. Extraterestii ne pot face rau si neintentionat, prin raspandirea unor boli caracteristice societatii lor, prin experimente sau chiar prin efectul demoralizator pe are il pot avea in societate: detectarea civilizatiilor extraterestre va exacerba conflictele existente in societatea umana, arata studiul, citat de www.ziare.com

Cercetatorii NASA sugereaza ca, pentru a putea comunica initial cu civilizatiile extraterestre, va trebui sa folsim un limbaj matematic, pentru ca astfel mesajele nu vor putea fi intelese.
Oamenii de stiinta speculeaza ca sunt sanse mari ca extraterestrii sa fie pasnici si ecologisti, fiind capabili sa se dezvolte fara sa distruga mediul. „Extraterestrii ne-ar putea ataca nu din egoism, insa din dorinta universala de a face galaxia un loc mai bun”, arata studiul.

National