Ai o poveste fotografii, sau materiale audio/video care crezi ca merita sa fie publicate?
Scrie-ne pe pont[@]national.ro (fara [ ]) sau completeaza formularul de AICI!
Home » News » Ralph Lauren isi inchide magazinele din SUA!

Ralph Lauren isi inchide magazinele din SUA!

Autor:

Grupul de pret-a-porter american isi va reduce numarul de angajati si va inchide magazine in Statele Unite, in cadrul unei strategii de reduceri ale cheltuielilor, dar si a concurentei agresive a celor de la H&M si Zara.

 

i went to ralph laurens polo flagship store on 5th avenue in manhattan to check out a cool new feature that was added to the store Ralph Lauren isi inchide magazinele din SUA!Planul de austeritate va afecta si faimosul magazin al brandului Polo, situat in central Manhattan-ului, pe Fifth Avenue. Firma vrea sa economiseasca circa 140 de milioane de dolari pe parcursul anului fiscal care urmeaza sa se termine la sfirsitul lui martie 2018. Anuntul vine dupa ce, anul trecut, Ralph Lauren a inchis aproape 50 de magazine si a redus 1000 de locuri de munca. Si alte branduri americane(Gap, Urban Outfitters, American Eagles sau Abercrombie&Fitch) sunt din ce in ce mai afectate de H&M si Zara (Grupul Inditex).

Ralph Lauren are probleme, insa Gucci nu: dupa ce a fost refuzata de autoritatile elene de a organiza defilarea pe Acropola din Atena, casa de moda de lux italiana va prezenta la 29 mai colectia sa pentru 2018 la Galleria Palatina a Palatului Pitti din Florenta, un spatiu care nu a mai gazduit niciodata o defilare de moda, a anuntat presedintele delegate Marco Bizzarri. Palatul Pitti va fi inchiriat pentru 200.000 de euro, insa Gucci va dona 2 milioane de euro pentru resturarea Gradinilor din Boboli, un spatiu verde care apartine palatului florentin. Desi piata brandurilor de lux nu se confrunta cu pericole imediate, presedintele LVMH Moet Hennessy Louis Vuitton(compania care administreaza marci cunoscute precum produsele din piele Louis Vuitton, ceasurile TAG Heuer si sampania Dom Perignon) Bernard Arnault indeamna la prudenta: optimismul in piata este mare si asta, de regula, precede o criza. Dupa cifre nu s-ar zice, pentru ca Louis Vuitton este cel mai valoros brand din lume, cu 28,5 miliarde de dolari in 2016! Pe locul doi se afla Hermes, cu 19,8 miliarde de dolari, urmata de Gucci, marca estimata la 12,6 miliarde de dolari.



    

Comenteaza pe Facebook


Ziarul National
Recomandarile zilei 17-12-2018
 
Multumim pentru apreciere!
NU, multumesc!