Ai o poveste fotografii, sau materiale audio/video care crezi ca merita sa fie publicate?
Scrie-ne pe pont[@]national.ro (fara [ ]) sau completeaza formularul de AICI!
Home » News » Prima sedinta a noii conduceri a PSD

Prima sedinta a noii conduceri a PSD

Autor:

Social-democratii au venit, rand pe rand, luni dimineata, la sediul central al partidului, pentru a fi prezenti la prima intrevedere de dupa Congresul PSD, in care s-au ales presedintele executiv, cei 16 vicepresedinti regionali, dar si secretarul general al formatiunii conduse de Liviu Dragnea.

 

dancila1 350x162 Prima sedinta a noii conduceri a PSDEste o sedinta informala, ce are in vedere stabilirea unor chestiuni de natura organizatorica.

Pana sa ajunga sa discute cu ai sai colegi, de aceasta data dintr-o noua postura, cea de numar 2 in cadrul PSD-ului, Viorica Dancila a asigurat pe toata lumea ca va avea suficient timp si pentru noua postura, cea de presedinte executiv al partidului, in ideea ca aceasta se imbina cu prerogativele de premier. “Sigur voi avea timp (…) calitatea mea de presedinte executiv este compatibila cu cea de prim-ministru. Eu trebuie sa pun in aplicare programul de guvernare”, a afirmat Dancila.


1 Comentariu la Prima sedinta a noii conduceri a PSD

  1. SOCRATE

    Suveranitatea si Securitatea Nationala a Romaniei implica toate problemele socieatii: economia, echilibrul social, educatia, sanatatea, apararea, diplomatia, justitia, administratia si ordinea publica.
    Scopul Securitatii Nationale este legitimat inclusiv prin promovarea si apararea intereselor fundamentale ale Romaniei si U.E, protejarea cetatenilor romani, garantarea drepturilor fundamentale si a libertatilor individuale ale acestora si ale membrilor comunitari.
    Atingerea acestui scop este serios amenintata de incompetenta, intensificarea fenomenului coruptiei si a infractionalitatii care pericliteaza indeplinirea obiectivelor nationale (ex. aderarea la Spatiul Schengen, construirea infrastructurii, dezvoltarea, economica, a invatamintului, a sanatatii, a agriculturii, a turismului etc.) si afecteaza in special functionarea sistemului politico-institutional, eficienta si continuitatea procesului de reforma economico-structurala, implementarea unei economii eficiente, extinderea si consolidarea relatiilor cu statele democratice occidentale si cu institutiile economico-financiare paneuropene, integrarea deplina in structurile euroatlantice.
    SUVERANITATEA prin definitie este pretentia unui popor de a fi autoritatea politica, nesupusa fata de vreo alta putere superioara, in ceea ce priveste luarea deciziilor politice si aplicarea lor. In sistemul sociopolitic mondial SUVERANITATEA este pretentia statului de a se autoguverna pe deplin, conform unor norme de drept bazate pe o anumita morala, iar recunoasterea mutuala a pretentiilor la suveranitate este baza societatii internationale.
    Dupa decembrie 1989 poporului roman i s-a deschis calea istorica spre suveranitate si la autodeterminare totala, dar aceste deziderate nu se pot realiza din cauza INCOMPETENTEI si IMORALITATII datorate proprilor nostri romani semidocti, submediocri, incompetenti (paranoici) care se vor, prin autoimpunere a se autointitula elite sau “genii” politice sau publice precum si a coruptiei generalizate care stapineste Romania si este prezenta in toate domeniile vietii sale (invatamint, sanatate, administratie, justitie, etc.)
    Pentru a i se reda SUVERANITATEA si stralucirea dumnezeiasca meritata poporului roman trebuie reduse pe cat posibil din spatiul public, dilentantismul, impostura, submediocritatea si flagelul CORUPTIEI pe care il exercita nonvalorile (asa zisele elite politice) asupra sa. In acest scop este nevoie mai intii de toate de o PUTERE POLITICA formata din elite cu competente dovedite, comparabile cu cele existente in statele emancipate ale lumii si cu grad ridicat de INEGRITATE si MORALITATE.
    Coruptia (imoralitatea, necinstea) dezvoltata in ultimii 28 de ani afecteaza cvasi – totalitatea domeniilor sociale si in ultima instanta pe cetatean, de la ale carui drepturi si interese fundamentale porneste insusi conceptul de securitate nationala.
    Lupta impotriva coruptiei si a criminalitatii organizate trebuie sa constituie problema centrala a institutiilor fundamentale ale statului, care au competenta in domeniu deoarece dupa 28 ani de la evenimentele istorice, din decembrie 1989, cind a fost marcat momentul trecerii de la COMUNISMUL – STALINIST la LIBERTATE – DISCRETIONARA, societatea romaneasca a ajuns la stadiul de IMORALITATE NATIONALA.


    

Comenteaza pe Facebook


Ziarul National
Recomandarile zilei 15-11-2018
 
Multumim pentru apreciere!
NU, multumesc!