Ai o poveste fotografii, sau materiale audio/video care crezi ca merita sa fie publicate?
Scrie-ne pe pont[@]national.ro (fara [ ]) sau completeaza formularul de AICI!
Home » News » Pretul medicamentelor, obligatoriu in reclamele TV

Pretul medicamentelor, obligatoriu in reclamele TV

Autor:

SUA vor obliga laboratoarele farmaceutice sa mentioneze preturile medicamentelor pe micile ecrane in timpul reclamelor televizate, o masura pe care presedintele Donald Trump o considera de “o transparenta istorica”.

 

medicamente Pretul medicamentelor, obligatoriu in reclamele TV

Politica trece (si) prin farmacie

Decizia, care se va aplica peste 60 de zile, vizeaza medicamentele ale caror preturi sunt de cel putin 35 de dolari pentru un tratament obisnuit sau lunar. Scopul noii politici guvernamentale  a Statelor Unite este de a lupta impotriva cresterii preturilor la medicamente, care de multe ori sunt mai ridicate decat in Canada si Mexic, tari frontaliere. “Pacientii americani au dreptul de a cunoaste preturile tratamentelor pe care le primesc”, a declarat Secretarul de Stat pentru Sanatate, Alex Azar. “Un mare anunt: companiile farmaceutice trebuie sa isi dezvaluie preturile in reclamele TV. Daca acestor companii le este rusine cu preturile lor, atunci sa le scada!”, a scris Donald Trump pe Twitter. Guvernul american a anuntat ca cele mai “vizionate” 10 medicamente la televizor costa intre 488 si 16.938 de dolari pe luna. Aproximativ jumatate dintre americani au asigurari de sanatate cu o deductibilitate ridicata, care poate ajunge in multe cazuri la  mai mult de 5.000 sau 6000 de dolari pe an, prin urmare trebuie sa plateasca pretul total afisat al medicamentelor pana cand depasesc pragul deductibilitatii lor anuale. Totusi, numarul celor neasigurati este foarte mare, desi Trump a promis ca republicanii sai vor deveni “partidul unei mari asistente medicale”, liderul de la Casa Alba vrea sa desfinteze “Obamacare”, legea accesibila care a adus ingrijiri medicale pentru milioane de americani, cand a intrat in vigoare in timpul presedintelui Barack Obama. “The Pharmaceutical Research and Manufacturers of America” (PhRMA), pricipalul grup de lobby al industriei farmaceutice americane, a avertizat anul trecut  ca includerea preturilor in reclame ar putea descuraja pacientii sa se inscrie in programele de  asistenta medicala.




Comenteaza pe Facebook


Ziarul National
Recomandarile zilei 20-05-2019
 
Multumim pentru apreciere!
NU, multumesc!