AcasăNewsPOS-ul te-a lasat fara banii de pe card? Iata cum ii recuperezi!

POS-ul te-a lasat fara banii de pe card? Iata cum ii recuperezi!

(foto: glasul.ro)

Ai platit cu cardul si ti-au disparut toti banii din cont? Afla cum poti rezolva intr-un timp cat mai scurt problema astfel incat sa nu ramai fara bani!

(foto: glasul.ro)

Te-ai prezentat la magazin, ai platit cu cardul via POS iar apoi ai aflat ca ti-au fost luat mai multi bani din cont, ori ai incercat sa scoti bani de pe card prin intermediul unui ATM si nu ai primit banii?

In astfel de cazuri cel mai bine e sa ai o gestiune foarte clara asupra banilor pe care ii detii in cont, precum si a tranzactiilor pe care le-ai facut in ultima perioada.

Desi pare un lucru dificil, a tine gestiunea trazactiilor reprezinta o treaba usoara, aceasta fiind realiata prin intermediul extrasului de cont, care poate fi obtinut fie de la ghiseul bancii la care aveti un cont deschis, precum si prin intermediul serviciului de Internet Banking.

„Este foarte important sa verificam pe extrasul de card ce tranzactii am facut in luna respectiva, este o masura de prevenire a unor posibile probleme”, a declarat Catalin Cretu, director general pentru Romania al Visa Europe, potrivit HotNews.ro, preluat de adevarul.ro.

Astfel, in cazul in care apar neconcordante referitoare la platile facute si la banii incasati, tot ce trebuie facut e sa va adresati bancii emitente a cardului, astfel incat sa verificati toate tranzactiile. In acest caz, dupa depunerea unui formular de refuz de plata, banca va rezolva intr-un anumit interval de timp problema pentru ca, ulterior, banii sa fie returnati in cont. In cazul unor banci depunerea unui astfel de formular poate avea loc mult mai usor si prin intermediul Internet Banking.

O situatie speciala a avut loc la sfarsitul saptamanii trecute cand cateva mii de romani au ramas fara banii de pe carduri dupa ce, prin intermediul POS ori ATM, au platit ori retras bani de la Raiffeisen Bank.

„Au fost afectate cardurile VISA emise de alte banci cu care s-au efectuat tranzactii la POS-urile si ATM-urile Raiffeisen Bank in data de 5 octombrie din cauza unor probleme informatice ale procesatorului de carduri ale bancii, Euronet”, au explicat ulterior reprezentantii bancii.

Avand in vedere ca a fost o situatie speciala, in care suma platita sau retrasa de posesorul de carduri a fost debitata de doua sau chiar de trei ori, banca si procesatorul s-au autosesizat si au remediat problema, romanii pagubiti urmand a restitui toate sumele de bani care au fost retinute in plus fata de platile facute.

author avatar
Ionut Zgimbau
815 afisari
Zenville

Ultimele știri

proger