Ai o poveste fotografii, sau materiale audio/video care crezi ca merita sa fie publicate?
Scrie-ne pe pont[@]national.ro (fara [ ]) sau completeaza formularul de AICI!
Home » News » Portul Constanta rupe o felie din traficul european de marfuri

Portul Constanta rupe o felie din traficul european de marfuri

Autor:

Cu asemenea cifre, nici c-o sa pupam vreodata intrarea in spatiul Schengen: Administratia Porturilor Maritime Constanta tocmai ce a anuntat ca traficul de marfuri in porturile romanesti a inregistrat o noua crestere! E clar, daca informatia asta ajunge si la Bruxelles, iar il doare ficatul pe Timmermans si pe noi ne paste o noua bataita la palme in fata clasei! Romania nu doar ca refuza cedarea (administrarea) Portului Constanta catre Olanda, dar se incapataneaza sa faca o acerba concurenta Rotterdamului si nu e bine deloc, nu asa a fost intelegerea cand a intrat in UE!

 

portul constanta 1 Portul Constanta rupe o felie din traficul european de marfuri

Olanda pierde bani din cauza României

Vajnic aparator al …intereselor batave, tortionarul Frans este pregatit sa ne bage mintile in cap. Gaseste el o modalitate – mai lucreaza putin la cazul „Kovesi”, mai inventeaza o incalcare a Statului de drept, ataca nitel PSD-ul, pac, ceva si despre activarea articolului 7 (sperietoarea „copiilor” neascultatori din Uniune!) si iata Romania numai buna de pedepsit! Auzi, tu, sa ai un volum crescut al traficului de marfuri prin porturile tale, ptiuu, unde s-a mai pomenit asemenea grozavie? Pai, in cazul asta, la ce naiba mai folosesc danele Rotterdamului, alea mari, frumoase si incapatoare, dar cu taxe pe masura?! Cum sa acosteze vapoarele incarcate cu marfuri din Asia tocmai la Constanta, in Romania, unde, se stie, coruptia ucide tot? Cum vreodata sa voteze Olanda in favoarea primirii romanilor, adica a Portului Constanta, in spatiul Schengen?! Fereasca, Sfantul! Daca Romania face acum o asa concurenta Portului Rotterdam, inseamna ca prin accesul la „Schengen” ii pensioneaza direct pe bietii olandezi.

Cifrele care sperie Uniunea Europeana

Compania Nationala Administratia Porturilor Maritime Constanta si-a gasit sa se laude tocmai acum, cand ochii injectati cu ura ai Occidentului sunt atintiti asupra Romaniei. Ca vulturul cel de neatins care ocheste prada de la inaltimea vazduhului, tot la fel si timmermansii bruxellezi sunt gata sa se arunce asupra tarii noastre.

Datele CN APMC sunt seci si provoaca fiori reci pe sira spinarii UE: in primul trimestru din 2019, traficul de marfuri in porturile maritime romanesti a inregistrat o crestere de aproape 13% fata de aceeasi perioada a anului trecut! Un exemplu in acest sens il reprezinta traficul de cereale, care a crescut cu 40%, depasind patru milioane de tone!

In 2018, pe vremea asta, prin Portul Constaanta se tranzactiona 13,3 milioane tone marfuri; dupa numai un an, volumul a depasit 15 milioane de tone! Surse din CN APMC au recunoscut ca „este o crestere spectaculoasa de trafic, mai ales in caazul cerealelor, care de la 2,87 milioane tone a ajuns sa treaca 4 milioane de tone tranzitate prin Portul Constanta”.

timmermans 2 Portul Constanta rupe o felie din traficul european de marfuri

Frans Timmermans

Daca va intrebati de ce se sperie UE de aceste cifre, ei bine aflati ca, in ultimii 5 ani, Portul Constanta a fost liderul porturilor europene la nivelul traficului de cereale! Anual, prin portul de la malul Marii Negre se opereaza peste 18 milioane tone de cereale!

Alte vesti bune pentru Romania: a crescut si traficul fluvial de marfuri, cu 54% (s-a ajuns la un volum de 3,6 milioane tone de marfuri aduse pe Dunare)! In primele trei luni ale lui 2019, Portul Constanta a gazduit 3.052 de nave, cu 500 si ceva mai multe decat in trimestrul intai al anului trecut.

Timmermans, nu te mai asculta nici Eurostatul?

Potrivit ultimelor date publicate de Eurostat, economia Romaniei a urcat pe locul 15 la nivelul Uniunii Europene! Astfel, dupa ce in 2017 am depasit Grecia, acum am trecut si de Portugalia. Pai, cum permiti asa ceva, nea Timmermans? Cum e posibil ca nici macar angajatii Eurostat sa nu te asculte? Auzi tu, o stire pozitiva despre Romania, despre guvernarea PSD! Asta-i blasfemie curata, propun masuri drastice impotriva Eurostatului, care sa mearga pana la a reface stirea in termeni si cifre corecte. Corecte politic, firesc!


9 comentarii to Portul Constanta rupe o felie din traficul european de marfuri

  1. Calin

    Oare cu cat s-a imprumutat Guvernul -a indatorat Romania,pentru a putea plati pensiile marite dar si salariile bugetare ? Oare de ce Guvernul da o Ordonanta de Urgenta care afecteaza GRAV economia Tarii -sectorul financiar si energetic-fara sa se consulte cu nimeni ? Iar apoi,sa o modifice ? Nu ar putea,de la bun inceput,sa analizeze si sa discute cu toti cei implicati,de la bun inceput masurile pe care doresc cei de la putere sa le ia ??? De ce acest atac furibund asupra Justitiei ? De ce am ajuns ca niste condamnati penal sa ne conduca ??? Pentru ca noi,cei mai multi,nu am fost la vot ! Presedintele Tarii,ales cu 6 milioane de voturi,este tinut in “sah” de cativa condamnati penal care au acaparat cel mai mare partid de stanga al Tarii,controland astfel Parlamentul-Legislativul si prin el Guvernul-Executivul.Iar respectivii au castigat alegerile cu doar 3,5 milioane de voturi…..pentru ca restului alegatorilor le era prea scarba de Parlament si parlamentari……si iata unde am ajuns !!!

    • zap

      Bai kkline, mergi ma in PM si plângi la alta masa

      • dezgust

        De ce, zap? Lasă-l, că nu le spune chiar rău, are și el un mesaj. Cam tâmpit, dar e acolo, in subliminal – eu am 6mil de voturi, tu doar 3, deci iohannis e mai șmecher.
        Caline, iar cele 3milioane care au votat cu pesedeu’ trebuie lichidate prin suprimare? Ce propuneri aveti, hastagienilor tefelozauri?

  2. cobe

    Alianta de la guvernare s-a imprumutat vreo 3 miliarde de euro ca sa mareasca salariile si pensiile,zic unii.Guvernul lui basescu s-a imprumutat 27 de miliarde de dollari ca sa taie salariile cu 25-40% si sa taxeze mai mult pensiile.Trebuie sa ne plangem ca nu mai este basescu pentru a avea guvernul sau asa cum isi doreste si Mutalakul guvernator general al Coloniei.

  3. Anonymous

    Orice prost poate sa aiba crestere de 10%, mituiesti cinci armatori greci, cresti pretul portului si apoi se revine la normal – oricum din cat circula orice investitor va controla maxim 30%, restul e partea mafiei. intrebarea e ce faceti cand se despart apele, aia care muncesc isi fac organizatia loe si voi v-o trageti cand cu portughezii, cand cu grecii si din cand in cand mai furati de la vreun prost ramas in urma cu voi – Italia, Germania, Spania.

  4. geeeeee

    da ba’, am banghit o fraiera cu bani care are afaceri in port.

  5. Genut

    De la 18 mil tone Constanta la 470 milioane/anual la Rotterdam i ca diferenta intre Steaua lui nenea Bheeeecali si Barcelona Club Futbal.

  6. Florin

    Holadezu asta este un gunoi imens. Din pacate nu e sigurul de prin ue. Principiul lor de baza este simplu ,baga-i in cacat pe altii ,ca sa traim cat mai bine noi si ai nostri.
    Vin alegerile pt. parlamentul ue si poate se mai linistesc gunoaiele astea.
    Departe nu suntem de inundarea unei parti din pamantul Olandei si se pare ca si a portului
    din Roterdam ,asa ca ce bine le-ar prinde sa puna mana pe portul Constanta. Chiar daca nu
    ar fi fost psd-ul la conducerea RO ci jalnicii aia din opozitie ( din pacate jalnicii fac
    doar scandal ),atacurile tot ar fi continuat pt.ca trebuie sa fim ca o rama ,doar sa ne taram ,ca ei sa poata suge tot din RO.


    

Comenteaza pe Facebook


Ziarul National
Recomandarile zilei 25-05-2019
 
Multumim pentru apreciere!
NU, multumesc!