Ai o poveste fotografii, sau materiale audio/video care crezi ca merita sa fie publicate?
Scrie-ne pe pont[@]national.ro (fara [ ]) sau completeaza formularul de AICI!
Home » News » Politica » Cum ramane cu schimbarea brandului turistic

Cum ramane cu schimbarea brandului turistic

Autor:

Va inlocui oaia celebra frunza aleasa ca logo in brandul turistic national? Ceea ce a parut sa fie intrebarea diminetii de marti si-a gasit raspuns! 

 

923507 170473966449987 2008049393 n ministru 475x500 Cum ramane cu schimbarea brandului turisticVria iscata, la primele ore ale zilei, de zvonul aparut in presa cum ca actualul brand turistic al Romaniei, si anume celebra frunza aleasa pe vremea cand in fruntea Ministerului Turismului se afla Elena Udrea, ar urma sa fie inlocuita cu o oaie, cu trimitere la celebra balada “Miorita”, si-a gasit lamurire chiar din directia lui Titus Dobre.

De la Parlament, ministrul a invocat o “tema falsa” si a sustinut ca, pana la finele lui decembrie 2020, cel putin, nu se poate pune problema schimbarii frunzei ca brand de tara. Totul pentru ca proiectul a fost realizat cu fonduri europene.

foto: Facebook



    

Comenteaza pe Facebook


Ziarul National
Recomandarile zilei 24-09-2018
 
Multumim pentru apreciere!
NU, multumesc!