AcasăPoliticaCum ramane cu schimbarea brandului turistic

Cum ramane cu schimbarea brandului turistic

Va inlocui oaia celebra frunza aleasa ca logo in brandul turistic national? Ceea ce a parut sa fie intrebarea diminetii de marti si-a gasit raspuns! 

Vria iscata, la primele ore ale zilei, de zvonul aparut in presa cum ca actualul brand turistic al Romaniei, si anume celebra frunza aleasa pe vremea cand in fruntea Ministerului Turismului se afla Elena Udrea, ar urma sa fie inlocuita cu o oaie, cu trimitere la celebra balada „Miorita”, si-a gasit lamurire chiar din directia lui Titus Dobre.

De la Parlament, ministrul a invocat o „tema falsa” si a sustinut ca, pana la finele lui decembrie 2020, cel putin, nu se poate pune problema schimbarii frunzei ca brand de tara. Totul pentru ca proiectul a fost realizat cu fonduri europene.

foto: Facebook

88 afisari
Zenville

Ultimele știri

proger