AcasăPoliticaCe decizii importante ar urma sa anunte pesedistii miercuri

Ce decizii importante ar urma sa anunte pesedistii miercuri

La mijlocul acestei saptamani s-ar putea afla numele noului ministrul al Justitiei, dar si pe cel al succesorului lui Florin Jianu in fruntea Ministerului pentru Mediul de Afaceri. Si tot atunci ar putea lamuri pesedistii soarta lui Mihai Chirica, din cate a dezvaluit Liviu Dragnea insusi.

Asadar, se anunta o saptamana importanta pentru social-democrati care, foarte probabil miercuri, ar putea discuta, impreuna cu partenerii din Coalitia de guvernare, in privinta candidaturilor pentru sefia celor doua ministere amintite, astfel incat sa poata fi trimise la Cotroceni propunerile pentru aceste portofolii care, la momentul de fata, sunt conduse interimar. „Pentru Justitie trebuie sa fie un ministru care sa aiba un CV bun, greu de contestat, experienta in domeniu, capacitate de a genera si coordona si o dezbatere serioasa in care sa se discute de legislatia din acest domeniu. Plecand de la Coduri, sunt oameni condamnati din cauza unor articole neconstitutionale”, a declarat Dragnea, seara trecuta, la Romania TV.

Si tot miercuri, cand se asteapta sa aiba loc sedinta Comitetului Executiv al PSD-ului, social-democratii mai au o decizie de luat, de aceasta data in privinta primarului de Iasi, pe care mai multi edili locali ai formatiunii l-ar vrea retras de la sefia filialei locxale, urmare a declaratiilor sale din ultima perioada. „O sa discutam miercuri. Eu nu sunt adeptul unor masuri foarte ferme, dar partidul va lua o decizie. Pana miercuri ne vom gandi cu totii, toti liderii din Comitetul Executiv si vom lua o decizie echilibrata (…) Nu am discutat cu domnul Chirica, pentru ca dumnealui a ales sa fie vedeta la televizor si nu am vrut sa intru in competitie”, a conchis, taios, seful PSD.

161 afisari

2 COMENTARII

  1. Dupa decembrie 1989 poporului roman i s-a deschis calea istorica spre suveranitate si la autodeterminare totala, dar aceste deziderate nu se pot realiza din cauza INCOMPETENTEI si IMORALITATII datorate proprilor nostri romani semidocti, submediocri, incompetenti (paranoici) care se vor, prin autoimpunere a se autointitula elite sau “genii” politice sau publice precum si a coruptiei generalizate care stapineste Romania si este prezenta in toate domeniile vietii sale (invatamint, sanatate, administratie, justitie, etc.)
    Coruptia (imoralitatea, necinstea) dezvoltata in ultimii 26 de ani afecteaza cvasi – totalitatea domeniilor sociale si in ultima instanta pe cetatean, de la ale carui drepturi si interese fundamentale porneste insusi conceptul de securitate nationala.
    Lupta impotriva coruptiei si a criminalitatii organizate trebuie sa constituie problema centrala a institutiilor fundamentale ale statului, care au competenta in domeniu deoarece dupa 26 ani de la evenimentele istorice, din decembrie 1989, cind a fost marcat momentul trecerii de la COMUNISMUL – STALINIST la LIBERTATE – DISCRETIONARA, societatea romaneasca a ajuns la stadiul de IMORALITATE NATIONALA.
    Sub forma unei ecuatii coruptia se poate exprima astfel;
    CORUPTIE = MONOPOL + PUTERE DE DECIZIE – OBLIGATIA DE A DA SOCOTEALA cuiva.
    Coruptia reprezinta un factor de injustete sociala care intretine si amplifica saracia, afectind, grav dezvoltarea economica singura sursa de securitate credibila si temeinica. Sumele de bani si foloasele care fac obiectul mitei, sau altor infractiuni de coruptie ori crimei organizate sunt scoase din circuitul economic normal si au o destinatie oculta, reprezentind venituri ilicite din care o parte sunt spalate iar alta contribuie la amplificarea flagelului si la cresterea riscului de securitate nationala si de pierdere a suveranitatii tarii.
    CONSOLIDAREA CONTINUA A RELAŢIILOR DINTRE CRIMINALITATEA ORGANIZATA SI CORUPTIE explica legatura puternica existenta intre infractiunile scop si infractiunile mijloc. Astfel, de cele mai multe ori, structurile criminalitatii organizate utilizeaza coruptia ca un mijloc de asigurare a protectiei si promovare a activitatilor ilicite, ascunderea sumelor de bani, provenite din aceste delicte, se face prin ingenioase inginerii financiare si prin asa zisele metode de spalare a banilor folosindu-se de “cartitile” din sistemul judiciar si serviciile secrete.
    Actele de coruptiei si de crima organizata au impact direct asupra dezvoltarii economice si sociale, distrug beneficiile potentiale ale pietei libere, distorsioneaza regulile economiei eficiente si zadarnicesc capacitatea organismelor statului in prevenirea si combaterea acestora.
    Romania de astazi ofera tabloul unei societati haotice, dezorganizate si fara perspective. Institutiile si autoritatile (de invatamint, sanatate, judiciare si administratie publica locala si centrala, etc), sunt in stadiul DISOLUTIEI TOTALE, datorita atat micii cat si marii coruptii dar si INCOMPETENTEI. CAUZA PRINCIPALA a marii coruptii in Romania este de ORDIN MORAL, ea nu este determinata de nivelul de trai scazut sau de saracie, aceasta se datoreaza LACOMIEI NELIMITATE si RAUTATII UMANE manifestate de catre cei ce si-au asumat obligatia sa administreze satutul.
    SISTEMUL POLITIC existent în România, după decembrie 1989, s-a dovedit a fi păgubos, categoric lipsit de capacitatea de a oferi societăţii căile necesare pentru progres si civilizatie. Drept urmare Societatea Civila ORGANIZATA trebuie sa lupte cu vehementa pentru impunerea respectarii principiului separatiei puterilor in Statul Roman si implicit a independentei justitiei fata de puterea politica. Numai prin REABILITAREA SI EFICIENTIZAREA SISTEMULUI JUDICIAR si cresterea rolului BISERICII in moralizarea societatii se mai poate preveni cronicizarea coruptiei defaimatoare in Romania.

  2. In timp ce statele civilizate ale lumii au ca obiectiv principal in programele lor dezvoltarea cercetarii stiintifice sau a „societatii cunoasterii”, factor promotor al progresului, pentru care aloca fonduri financiare insemnate (6-9% din PIB) in Romania aceasta activitate mai pilpiie doar ca o luminare care urmează sa se stinga definitiv, fara ca cei care carmuiesc destinele tarii sa schiteze vreun gest. In ciuda acestei ignorante, divinitatea, in multe competitii stiintifice internationale (olimpiade, inventica) i-a desemnat pe romani ca fiind printre „asi”, ceea ce dovedeste ca si Dumnezeu tine cu poporul roman mai mult decat o fac conducatorii impostori ajunsi in functii supreme pe baza de “siretlicuri” politice sau criminale.
    In acest context, ar fi de prisos sa mai vorbim despre cum este valorificat potentialul academic, in procesul de elaborare a strategiilor, sau Politicilor Publice destinate asigurarii binelui general al romanilor, care lipsesc cu desavarsire.
    Realitatile existente in Ro dupa evenimentele istorice din 1989 dovedesc ca STIINTA temelia dezvoltarii si progresului unei societati ca si CULTURA care constitue de-a lungul istoriei si existentei unui popor ADN-ul său, dăuneaza grav mentalitatii politrucilor, drept urmare se poate constata cu mahnire ca aceste valori supreme ale existentei umane sunt abandonate in mod intentionat cu scopul indobitocirii natiunii. Acum in vremuri tulburi pentru guvernarea normala a tarii poate intelege orice roman de ce marii oamenii de cultura si de stiinta ai neamului nostru de-a lungul istoriei au emigrat fiindca nu au putut vietui in Ro pentru a-si dovedi patriotismul desavarsit, ei s-au dăruit omenirii pe teritoriul altor tari.
    – CORUPTIA postdecembrista A ERODAT in mod constant si virulent credibilitatea politicienilor, a institutiilor statului si a reprezentantilor acestora, producind o stare de confuzie grava in opinia publica, care a ajuns sa considere acest fenomen negativ drept o (valoare) caracteristica societatii moderne sau inerenta unei vieti politice pluraliste. Punerea semnului de egalitate intre democratie si coruptie (criminalitate) constituie un mare obstacol pentru democratizarea reala a societatii romanesti. Coruptia din politica, administratie publica si sistemul economic a condus la o SIMBIOZA INTRE STRUCTURILE STATALE SI CELE CRIMINALE, in care statuI cu institutiile sale a devenit parte componenta a problemei si astfel statul nu mai poate constitui unul din mijloacele de inlaturare a fenomenului in cauza, ajungindu-se la o disolutie totala.
    – Multi politicieni pentru a-si ascunde HOTIA si CORUPTIA acumulata in functia de parlamentar, membru de Guvern, primar, consilier local sau judetean sau functionar public, procedeaza fara scupule si divorteaza de sotie pentru a-i lasa toata averea; imobile, terenuri, paduri, afaceri si bunuri mobile de mare valoare, ca sa nu fie confiscata deoarece a fost dobandita in mod ilicit;
    – Puterea politica din Romania postdecembrista, indiferent de formatiunile politice care au alcatuit-o in loc sa militeze pentru formarea unor institutii publice fara vulnerabilitati pentru angajatii sai pe principii de competenta si moralitate au promavat si incureajeaza continuu politicile clientelare de tot “soiul” contribuind astfel cu vehementa la acutizarea disolutiei autoritatilor statului si la instalarea unei administratii de stat cat se poate de vulgare, ajungindu-se in cele din urma la un paradox “privatizarea functiilor statului” (aceasta fiind cea mai mare inventie realizata in ultimul veac, in Europa si in domeniul politic);
    – In perioada postcomunista politicile de protectie sociala au avut un caracter formal deoarece membrii asa zisei elite politice (pilosii, tupeistii si excrocii) n-au avut nevoie de asemenea programe pentru ca acolitii lor au beneficiat de relatiile clientelare si au fost incadrati in mod discretionar ca functionari la institutiile bugetare sau la firmele sustinute politic, afectind astfel atit bunul mers al administratiei publice cat si dezvoltarea mecanismelor naturale ale unei economii eficiente.
    “Spiritul civic” ca ansamblu de sentimente profunde de dragoste si devotament patriotic, alt pilon de baza in sustinerea unei societati democratice, in Romania, nu s-a putut dezvolta din cauza tradatorilor de neam (a se vedea majoritatea liderilor de sindicat sau de ONG) si a cenzurarii “organizatiilor societatii civile” de catre forte interne sau externe cu interese obscure.
    “Modernizarea statului” a fost totdeauna un slogan serios folosit in mod demagogic de clasa politica, doar in campania electorala, desi constituie o miza foarte importatnta pentru progresul natiunii romane. Acest proces nu a fost posibil sa se realizeze deoarece in societatea politica activeaza foarte multe CIOCIOLINE (feminine dar si masculine) submediocritati si este total lipsita de capacitati manageriale in domeniul administratiei publice sau pentru valorificarea superioara a factorilor de reusita (inclusiv a celor naturali) cu poltential ridicat. Datorita actului tradarii manifestat in postcomunism de majoritatea politicienilor, clasa politica, nu a putut dovedi practic niciodata ca are intentii cu finalitate si pentru realizarea interesului general al societatii.
    Pentru construirea unui stat modern caruia sa-i putem gestiona puterea publica intr-un mod cat mai eficient in interes general societatea politica romaneasca trebuie reformata din temelii.
    Tinind cont de infantilismul si HOTIA clasei politice postdecembriste, de situatia geo-politica a tarii, de stadiul decazut economico-social in care se afla Romania si de obiectivele tinta ce trebuie atinse in perspectiva, este strict necesar sa se adopte o serie de NORME ALE SOCIETATII CIVILE –CONTRIBUABILILOR – fie si in Piata Universitatii, deoarece asa zisa elita politica n-are cum sa adopte vreodata reglementari prin care sa-si afecteze pozitia superioara (asupritoare) dobindita abuziv, miseleste sau sa-si stinjeneasca propriile interese – privilegii mai ales atunci cind lupta se da la disperare pe viata si pe moarte intre partide ca si in cazul gruparilor infractionale, pentru a imparti daca se poate si ultima picatura din vlaga poporului roman.

Comments are closed.

Zenville

Ultimele știri

proger