AcasăNewsPe litoralul romanesc, se vinde in primul rand ce este scump

Pe litoralul romanesc, se vinde in primul rand ce este scump

Cea de-a 41-a editie a Targului de Turism al Romaniei (TTR) a venit cu oferte de la peste 330 de companii din 15 tari, pachete turistice pentru litoralul romanesc, grecesc sau bulgaresc, oferte pentru petrecerea Sarbatorilor Pascale sau a concediului de 1 Mai, dar si reduceri pentru destinatii exotice din ce in ce mai vizitate de romani.

Romanii au invatat sa ceara servicii si produse de calitate

Romanii iau in seama  ofertele cu discount-uri speciale insa nu mai pun pe primul loc pretul mic, ci serviciile oferite. “Noi, romanii avem mentalitatea asta, de 50 de saptamani suntem sluga, iar doua saptamani suntem regi. Mentalitate intalnita mai ales in Moldova si in Ţara Romaneasca. In Transilvania este putin altfel. Nu se mai vinde ce este foarte ieftin, pentru ca romanii au invatat ca ce  este ieftin este si foarte prost”,  spune Alin Burcea, proprietarul Paralela 45. Anul acesta, pe langa destinatiile clasice, aproape de casa, din zona Mediteranei – Turcia, Spania, Grecia, am inregistrat cresteri foarte mari pentru Egipt, cu multe rezervari. Pentru perioada targului, sunt cautate si pachetele cu avans fix de 99 de euro si restul in rate pana la plecare. Reducerile de pana la 53% pentru vacantele in Turcia si Grecia atrag, de asemenea, multi turisti”, a declarat si  Cosmin Marinof, director de vanzari TUI TravelCenter/Eurolines.  Sunt inregistrate cresteri importante pentru destinatiile exotice, una dintre cele mai vandute in 2019 fiind Thailanda, iar Jamaica pentru prima data intrata in topul cererilor. In ceea ce priveste destinatia Romania, litoralul si statiunile balneo vor ramane pe primul loc si in acest an, dar romanii trebuie sa isi organizeze mai din timp vacantele deoarece multe cazari in destinatii se epuizeaza mult mai repede.

author avatar
Andrei Coman
450 afisari
Zenville

Ultimele știri

proger