Inaintea deschiderii Salonului auto de la Geneva ( 8 martie), divizia de inalta performanta a firmei germane, Aufrecht Melcher Grossaspach (AMG) nu a pierdut timpul sa dopeze legendarul 4×4.
Rezultatul este vizibil inca de la prima vedere a caroseriei: aripi largite, forme unghiulare, bare de protectie redesenate, noi prize de aer frontale, un calandru ”Panamericana” cu lamele vertical si, fireste, doua duble tevi de esapament care ies din lateralele masinii. Jantele pot avea si 22 de inci diametru. In habitaclu, calitatea si finisarea sunt asemanatoare cu ale unui ceas elvetian. La bord, G 63 adopta o instrumentatie in mare parte digital.
Pielea matlasata, scaunele sport si volanul specific completeaza o panoplia acestei versiuni sportive. G 63 AMG preia motorul V8 4L biturbo care echipeaza si modelele GT si restul gamei 63, in acest caz avand o putere de 585CP si un cuplu maxim de 850 Nm. Motorul este cuplat la o noua cutie de viteze automata cu noua trepte. Transmisia integrala dispune de trei blocaje ale diferentialului si de o cutie de reductie. Chiar daca este mai usor cu 65 de kilograme decat predecesorul sau, noul G 63 afiseaza totusi o greutate de 2.485 kg la gol. Care insa nu impiedica acest SUV sa atinga 100km/h in doar 4,5 secunde. Viteza maxima este limitata la 220 km/h. Odata scos limitatorul, G 63 AMG atinge 240 km/h. Mercedes nu a dezvaluit pretul acestei bijuterii care urmeaza sa fie comercializata la sfarsitul lunii viitoare pentru ca livrarile sa demareze in august.