Top-modelul britanic sustine ca editorii revistei Vogue ar trebui sa lanseze o editie africana pentru a recunoaste contributia adusa de modelele provenind de pe acest continent industriei modei, criticata adeseori pentru lipsa sa de diversitate.
„Ar trebui sa existe Vogue Africa. Tocmai s-a lansat Vogue Arabia – ar fi urmatoarea etapa necesara. Trebuie sa fie asa. Africa nu a avut niciodata sansa de a fi reprezentata pe plan mondial, pentru ca materialele sale, creatiile sale si tiparele sale sa fie acceptate pe o platforma globala… nu ar trebui sa fie asa”, a spus Campbell. Chiar daca Edward Enninful, nascut in Ghana, este primul editor-sef de culoare din istoria de 100 de ani a revistei, continentul african nu are potentialul de publicitate pentru industria fashion. Exista versiuni chineze, indiene sau rusesti ale marilor reviste de moda. In general in tarile care au parasit clasa emergenta pentru a se regasi in cea a celor care au cunoscut un boom economic, in special China. Explicabil. Louis Vuitton are mai multe magazine in Asia ca in restul lumii. In China, Gucci este bine implementat, ca si Cartier, in Rusia. Dar in Africa, elitele nu sunt economice, ci politice, iar milionarii sunt mult mai rari ca pe alte continente, fie chiar cu prezenta inca a familiilor unor fosti dictatori. Iar elitismul african are coduri care nu corespund mereu cu cele ale revistelor de moda. Pe de alta parte, aceste reviste, indiferent de continentul unde se citesc, nu vand decat viziunea occidentala a modei.