Pentru acest an, fabrica din Stuttgart va declina in versiune ”utilitara” legendarul sau model 4×4. In meniu motoare feroce, un design robust si viril si un echipament nec plus ultra. Pretul de pornire este estimat la 100.000 euro.
Initial proiectat pentru uz militar, in 1979, modelul G a fost un succes enorm in varianta civila si singurul 4×4 veritabil (nu SUV) care rivaliza cu alt model revolutionar, Range Rover, prima combinatie intre o masina de teren si un Rolls-Royce. Bine camuflat, noul G pick-up lasa insa loc de cateva observatii. In primul rand, un ampatament mai lung si un sasiu pick-up cu dubla cabina, ceea ce se traduce printr-un spatiu interior mare (a se citi chiar foarte mare) direct vizata parand a fi clientela bogata din Orientul Mijlociu, mare amatoare de acest gen de vehicule. Noua varianta va fi si mai usoara cu 200 kg fata de actualele modele. Bena nu pare a fi de mari dimensiuni dar nici vocatia masinii nu este de a transporta obiecte voluminoase. Interiorul va fi regandit si va primi aceleasi echipamente imbarcate pe Clasa S, in special un ecran info pozitionat pe consola centrala a tabloului de bord. Sub capota se vor afla motoare pe benzina si diesel (6 cilindri, 3000 cmc, 300 CP) dar si variante V8 si V12 (630 CP). O cutie de viteze cu 9 trepte (9G-Tronic) este in program. Noul G va fi comercializa la sfarsitul anului si va fi prezentat la Salonul din Frankfurt (septembrie), la preturi ce pornesc estimativ de la 100.000 euro si dublu pentru varianta V12.