Ai o poveste fotografii, sau materiale audio/video care crezi ca merita sa fie publicate?
Scrie-ne pe pont[@]national.ro (fara [ ]) sau completeaza formularul de AICI!
Home » News » Maserati trece la vanzari online

Maserati trece la vanzari online

Autor:

Viitorul distribuitiei auto pare Internetul. Din ce in ce mai multi constructori incep sa comercializeze anumite vehicule online.

 

maserati Maserati trece la vanzari online

88 de modele Maserati Levante vor fi cumparate via gigantul Alibaba de catre clientii chinezi

Este si cazul celebrei firme italiene de masini premium-sport, care a inceput sa joace pe inca un teren cel digital. Maserati a anuntat ca va comercializa 88 de exemplare din SUV-ul Levante Trofeo, preconfigurate pe Tmall, o platforma de e-commerce apartinand gigantului chinez Alibaba. bord Maserati trece la vanzari onlineRezervate infloritoarei piete chinezesti, aceste modele au fost configurate potrivit preferintelor potentialilor clienti. Potrivit Tmall Innovation Center, rezultatele au aratat un interes pentru culorile rosu si galben, cele ale drapelului Chinei. Cele 88 de Maserati propuse la vanzare nu vor purta decat aceste doua culori. Vor fi disponibile si cu jante de 22 de inci. Studiul Tmall a permis si configurarea tipului de cumparator pentru acest gen de masina: cu varsta intre 25 si 34 de ani, in general deja casatorit si cu copii, evident cu un salariu foarte mare, in cautarea unui vehicul familial dar si luxos si performant. Criterii indeplinite de Maserati Levante. Maserati a mai colaborat cu Alibaba in trecut pentru comercializarea a 100 de modele. In doua minute, toate au fost vandute online. Pare o solutie buna pentru Maserati care traverseaza la ora actuala o perioada destul de complicata. Dar China reprezinta o piata infloritoare pentru marca italiana, ea reprezentand nu mai putin de 30% din totalul vanzarilor. In plus, Maserati ca capata o mai buna vizibilitate cu cel putin 600 de milioane de internauti ca posibil target.



    

Comenteaza pe Facebook


Ziarul National
Recomandarile zilei 21-01-2019
 
Multumim pentru apreciere!
NU, multumesc!