AcasăNewsMagazinul bogatasilor

Magazinul bogatasilor

Bal Harbour este o oaza a luxului, un refugiu pe care numai cei foarte bogati si-l permit

Aproape de Miami Beach, una dintre cele mai cunoscute plaje ale Americii, se gaseste o cladire de trei etaje si care ocupa 43.000 de metri patrati. Ea este destinata celor extrem de bogati.

Bal Harbour este o oaza a luxului un refugiu pe care numai cei foarte bogati si l permit

Cateva tinere modele se plimba prin fata intrarii principale pentru a atrage privirea trecatorilor, in vreme ce clientii dau 30 de dolari pentru valetii din parcare si pentru dreptul de a-si afisa masinile de lux. Atunci cand Stanley Finch  Whitman a deschis portile mall-ului, in 1965, dorinta sa a fost de a atrage cei mai instariti clienti. Chiar daca s-a bucurat inca de la inceput de prezenta unor companii importante pe piata din Statele Unite, asa cum ar fi FAO Schwartz sau Martha Phillips, principala „ancora” a venit in 1971, atunci cand Neiman Marcus a deschis aici primul magazin situat in afara statului de origine, Texas. La scurt timp, Saks Fifth Avenue si-a rezervat un spatiu. Bal Harbour include si cateva magazine pe care le-ai gasi, in mod normal, la un mall obisnuit. Ralph Lauren este un exemplu, dar chiar si aici produsele sunt mai scumpe decat in alte locuri. Chanel, care are unul dintre cele mai mari spatii din el, isi intampina clientii speciali intr-un lounge special amenajat. Bal Harbour e un fenomen rar in Statele Unite, pentru ca retailul clasic nu trece printr-o perioada prea buna. Comertul online a dus la “moartea” mall-urilor din Statele Unite, peste 5.300 de magazine inchizandu-se doar in ultimul an.

author avatar
Catalin Dumitrescu
108 afisari
Zenville

Ultimele știri

proger