Ai o poveste fotografii, sau materiale audio/video care crezi ca merita sa fie publicate?
Scrie-ne pe pont[@]national.ro (fara [ ]) sau completeaza formularul de AICI!
Home » News » Macel pe caile ferate din Turcia

Macel pe caile ferate din Turcia

Autor:

Cel putin noua persoane si-au pierdut, ieri, viata iar alte 50 sunt ranite in urma coliziuni intre un tren de mare viteza si o locomotiva in Turcia, tara unde accidentele mortale in reteaua feroviara s-au multiplicat in ultimii ani.

 

tren turcia Macel pe caile ferate din Turcia

Violenta socului a aruncat vagoanele de pe sine iar o pasarela s-a prabusit peste garnitura

Accidentul s-a produs in apropiere de Ankara, cand un tren care facea legatura intre capitala tarii si Konya (centru) a intrat in coloziune cu o locomotiva care participa la operatiuni de reparatii a sinelor, a indicat guvernatorul din Ankara, Vasip Sahin. Ministrul turc al Transporturilor, Cahit Turhan, a informat ca sase pasageri si trei masinisti si-au pierdut viata in urma accidentului. Coliziunea, care a avut loc intr-o mica gara din districtul Yenimahalle (la vest de Ankara) s-a soldat si cu prabusirea unei pasarele peste garnitura de tren, cel putin un vagon fiind complet strivit, in timp ce altele au sarit de pe sine. Locomotiva lovita nu trebuia sa fie pe acea linie, a spus Turhan. tren1 Macel pe caile ferate din TurciaTrenul transporta peste 200 de pasageri iar coliziunea cu locomotiva a avut loc la cateva minute dupa ce garnitura a parasit gara centrala din Ankara. Linia de mare viteza Ankara-Konya a fost lansata in 2011. Turcia a intreprins in ultimii ani eforturi pentru a-si moderniza reteaua feroviara, construind mai multe linii de mare viteza pentru a atrage calatorii orientati mai mult catre autocare si avioane, un exemplu in acest sens fiind linia Ankara-Istanbul, inaugurata in 2014, in cadrul planului de modernizare a tarii al presedintelui Recep Erdogan. Insa mai multe accidente feroviare au avut loc in ultimii ani in Turcia, soldate cu morti si raniti. Turcia si-a construit reteaua feroviata la mijlocul secolului XIX, sub imperiul Otoman, lucrarile fiind asigurate de marile puteri europene: Marea Britanie, Franta si Germania. Dezvoltarea retelei a fost urmarita de fondatorul Turciei moderne, Musfata Kemal Ataturk, dar intretinerea a fost neglijata dupa ce situatia economica a tarii s-a deteriorat.



    

Comenteaza pe Facebook


Ziarul National
Recomandarile zilei 21-01-2019
 
Multumim pentru apreciere!
NU, multumesc!